وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روح الامینی : رضایی برنامه دارترین نامزد انتخابات است

حامی محسن رضایی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تاثیرگذاری بالای مناظره نامزدها بر روی تصمیم‌گیری رای دهندگان، گفت: محسن رضایی تا این جا به عنوان برنامه دارترین نامزد از این ظرفیت رسانه‌ای به خوبی استفاده کرده است.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: مناظره تلویزبونی نامزدها و تبلیغات از طریق رسانه ملی بیش از ‪۸۰‬ درصد و تبلیغات خیابانی بین ‪۱۰‬تا‪ ۲۰‬درصد بر روی رای‌دهندگان تاثیر دارد.

وی تاکید کرد: ستاد رضایی از جهت تبلیغات خیابانی در سطح شهر در مضیقه است و همین مقدار کارهای انجام شده نیز به صورت خودجوش و مردمی است.

روح الامینی اظهار اطمینان کرد بمباران چشمان رای‌دهندگان با توجه به نامگذاری امسال به نام اصلاح الگوی مصرف حتما اثر معکوسی خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: چه تبلیغاتی که از امکانات دولتی باشد و چه آنهایی که به مراکز قدرت و ثروت متصل هستند اثر نامطلوبی خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی رضایی دراستان اصفهان به برخی از اصولگراها اشاره کرد و گفت: برخلاف بعضی از دوستان مدعی اصولگرایی که می گفتند نه به ستاد نیاز داریم و نه به تبلیغات و سفر ، این روزها شاهد بمباران تبلیغات خیابانی و سفرهای صرفا تبلیغاتی از سوی آنان هستیم.

وی گفت: به جای پاسخگویی شفاف و ارایه کارنامه، متاسفانه با بداخلاقی‌ها و عدم رعایت چارچوب‌های درست شرعی و دینی به جای اثبات خود به نفع نامزدهای دیگر متوصل می‌شوند .

روح الامینی درخصوص سفر رضایی به اصفهان گفت:دکتر رضایی با توجه به برنامه‌های فشرده رسانه‌ای و اهمیت آنها در فرصت باقی مانده به چند استان سفر خواهند کرد و در هفته ی گذشته با اینکه سفر استان اصفهان را در برنامه نداشتند ، به شکل عبوری به مقصد شهرکرد در فرودگاه اصفهان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دبیر کل حزب عدالت وتوسعه ایران اسلامی، افزود: درخواست‌های زیادی برای سفر وی وجود دارد که در صورت اجرا نشدن این سفر، دانش جعفری، وزیر سابق اقتصاد و رییس ستاد انتخاباتی رضایی حتما به اصفهان می‌آیند و برنامه های وی را ارایه خواهند نمود .

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ‪ ۲۲‬خرداد برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد