وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سونامی احمدی‌نژاد به اصفهان رسید

مردم اصفهان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر محمود احمدی نژاد در خیابان های اصفهان استقبال بی سابقه را رقم زدند که آن را می‌توان به ادامه سونامی احمدی نژاد در این انتخابات تعبیر کرد.

علی رغم آنکه از میدان احمد آباد تا میدان امام اصفهان به عنوان محل استقبال مردمی از محمود احمدی نژاد در نظر گرفته شده بود اما مردم این شهر با وسائل نقلیه مختلف اعم از موتور سیکلت خودرو شخصی و مینی بوس به درب فرودگاه اصفهان رسانده بودند تا از رئیس جمهور استقبال کنند. 

احمدی نژاد بلافاصله پس از خروج از درب فرودگاه اصفهان در محاصره هزاران نفر از مردم این شهر قرار گرفت که شعار می دادند صل علی محمد یاور رهبر آمد، صل علی محمد بوی رجایی آمد، احمدی دلاور پیرو خط رهبر، احمدی دوست داریم، احمدی احمدی افشا کن افشا کن، ابوالفصل علم دار احمدی را نگه دارد. 

به علت آنکه مردم اصفهان به نشانه حمایت از احمدی نژاد و پیروی از راه امام و انقلاب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به خود حمل می‌کنند آنچه بیش از همه در خیابان های اصفهان به چشم می‌خورد، علاوه بر تصاویر محمود احمدی نژاد، پرچم ایران نیز است. 

به علت ازدحام شدید جمعیت و کلیه خیابان های منتهی به مسیر فرودگاه تا میدان امام، اتومبیل حامل رئیس جمهور و همراهان بسیار به کندی حرکت می‌کند و با توجه به فاصله 20 کیلومتری فرودگاه تا محل سخنرانی پیش بینی می‌شود که سخنرانی احمدی نژاد با تاخیر چند ساعت آغاز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد