وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بمب تبلیغاتی احمدی نژاد منفجر شد

در روزهای گذشته حامیان احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید در هفته آخر جو انتخابات را به دست بگیرید می گفتند ما یک بمب تبلیغاتی داریم که در روزهای آخر منفجر می کنیم

در روزهای گذشته حامیان احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید در هفته آخر جو انتخابات را به دست بگیرید می گفتند ما یک بمب تبلیغاتی داریم که در روزهای آخر منفجر می کنیم و روی موجی که آن بمب تولید می کند سوار می شویم و تا روز انتخابات یکه تاز میدان خواهیم شد.

بالاخره در مناظره احمدی نژاد و موسوی این بمب تبلیغاتی منفجر شد و اکنون در قدم اول رسانه های حامی رییس جمهور بر روی آن سوار شده اند. محتوای این بمب تبلیغاتی چیزی نیست مگر همان سخنانی که از سوی حامیان رییس جمهور افشای باندهای قدرت و ثروت نامیده می شود . تنها نگاه به مطالبی که از زمان مناظره در رسانه های حامی دولت منتشر شده این نکته را به خوبی نشان می دهد که موج سواری روی امواج این بمب تبلیغاتی به خوبی و با درایتی خاص شروع شده است .

به این مطالب توجه کنید:

- مشخص است که از فردا حتما باندهای قدرت و ثروت که به صورت زنجیره‌ای به هم متصل هستند در تریبون‌ها و رسانه‌های خود به شکل هتاکانه‌ای به دولت حمله خواهند کرد.

- باز هم باید شجاعت احمدی‌نژاد را تحسین کرد که در مقابل ملت برای عزت و دفاع از ملت و برای خدمت محافظه‌کاری نکرد.

- محمود احمدی‌نژاد با سخنان افشاگرانه خود کانون‌های قدرت و ثروت را به هم ریخت.

- بسیج دانشجویی 313 دانشگاه کشور در نامه‌ای سرگشاده به دبیر شورایعالی امنیت‌ملی خواستار صیانت بیشتر و حفظ جان رئیس‌جمهور شدند

- آقای احمدی‌نژاد در این مناظره تاریک‌خانه اشباح انتخابات و کسانی که صحنه‌گردان پشت پرده مخالفان دولت هستند را روشن کرد

- گرچه احمدی‌نژاد در این مناظره تمام حرفهای خود را مطرح نکرد، اما بغض فروخورده محرومانی که سالها مورد تعدی عناصر فاسد اقتصادی قرار گرفته بودند را فریاد کرد .

مطالب بالا اندکی از مطالب منتشره در خبرگزاری فارس (حامی دولت) می باشد که به شکل خاصی نشان می دهد که جان احمدی نژاد بعد از افشای باندهای ثروت وقدرت به خطر افتاده است علاوه بر آنکه وی در نهایت و در روزهای آخر دوران ریاست جمهوری نام مخالفین خود یا به تعبیر ایشان مخالفین ملت را مطرح نمود لذا باید به پاس افشاگری های خود بار دیگر به چنین فردی رای داد. این محور مهمترین دلیلی است که در هفته آینده در پاسخ به سوال چرا باید به احمدی نژاد رای دهیم شنیده خواهد شد .

حامیان احمدی نژاد خواهند گفت که وی رییس جمهوری تنهاست که در حال حاضر هر کس با وی مخالفت می کند جزو همان باند قدرت و ثروت است پس برای مقابله با این باندها رییس جمهور آینده باید احمدی نژاد باشد!

  

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد