وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دفترتحکیم:احمدی‌نژاد باز هم حقانیت سخنان خود را نشان داد

عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به مناظره بین میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد باز هم حقانیت سخنان خود را در مناظره با موسوی به مردم نشان داد.


حنیف ‌حسین ستاریان عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با فارس با اشاره به مناظره بین میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد، اظهار داشت: امشب اولین شبی بود که مردم شاهد برگزاری یک مناظره به مفهوم واقعی آن بودند زیرا برنامه مناظره رضایی و کروبی بیشتر شبیه یک گفتمان بود تا مناظره و البته این برنامه می‌توانست در 2 قسمت 45 دقیقه‌ای بین کاندیداها برگزار شود که آنها راحت‌تر حرف‌های خود را می‌زدند.

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه شاهدیم مشی و منشی کاندیداها که به صورت جدی وارد صحنه انتخابات شده‌اند مبارزه با احمدی‌نژاد است، تصریح کرد: رویکرد این افراد برای مردم مشخص است و در واقع مردم با مشاهده مناظره به این نتیجه رسیدن که سه کاندید دیگر و اطرافیانشان سعی در تخریب چهره احمدی‌نژاد را داشته‌اند و در واقع در طول ایام تبلیغات انتخاباتی برنامه‌ای به صورت جدی ارائه نکردند و هدفشان از همان ابتدا حمله به دولت بود.

وی با اشاره به افشا سازی‌های رئیس‌جمهور در مناظره تلویزیونی خود با موسوی، تصریح کرد: احمدی‌نژاد حرف‌هایی که سال‌ها در دل مردم بود ولی جرات بیان ‌آن‌ها را نداشتند را بیان کرد.

عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: ‌چگونه می‌توان هم مدعی خط امام (ره) بود و هم از ایشان هزینه کرد اما هواداران و طرفدارانی متشکل از افکار و عقاید گوناگون را گرد خود جمع کرد که بسیاری از این حامیان با افکار امام مخالف هستند، مانند مجموعه‌ای که زیر پرچم بعضی آقایان لیبرالی حرکت می‌کنند و بدیهی است آنها از خط امام خمینی (ره) فاصله گرفته و در جهت منافع خود حرکت می‌کنند.

ستاریان به دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: ‌این دانشگاه به صورت تمام قد و کامل در خدمت یکی از جریانات مخالف احمدی‌نژاد قرار گرفت و به ستاد انتخاباتی وی تبدیل شد و شاهدیم که مقادیر هنگفتی از پول بیت‌المال را بعضی آقایون چگونه برای جریانی خاص در این دانشگاه هزینه می‌ کنند چگونه این افراد این اقدامات را انجام می‌دهند و هیچ پاسخی نیز به ملت نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در مناظراتی که یک طرف آن احمدی‌نژاد نباشد باز هم شاهد برگزاری سخنرانی به جای مناظره هستیم، تاکید کرد: اگر در مناظرات چالشی وجود داشته باشد بین احمدی‌نژاد و دیگران است که البته این مسئله از جای دیگری آب می‌خورد که مردم از بانیان اصلی آن و دلایلش آگاه هستند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد