وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میرحسین پاسخ اقناعی و منطقی به سخنان احمدی نژاد نداد

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر اینکه میرحسین به سخنان احمدی نژاد پاسخ‌های اقناعی و منطقی نداد، گفت: موسوی در مناظره با سفسطه و مغلطه پیش رفت.

سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با بیان این مطلب فلسفه مباحثه و مناظره اثبات حقانیت است، اظهار داشت: مناظره دیشب میان احمدی نژاد و میرحسین موسوی منجر به پیروزی احمدی نژاد شد.

وی با اشاره به اینکه تهمت و تخریب کسی را به پیروزی نمی رساند، تصریح کرد:‌ سخنان شب گذشته میرحسین موسوی کاندیدای دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری توام با منطق و پاسخ به اظهارات احمدی نژاد نبود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: مشخصه افراد اهل منطق این است که سخنان خود را با دلیل و استدلال مطرح می کنند؛ چرا که سخن گفتن بدون دلیل منجر به تشویش اذهان عمومی می شود.

ذاکر در انتقاد به سخنان شب گذشته میرحسین موسوی گفت: حرف های دشمن شادکن نمی تواند منجر به پیروزی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین خاطرنشان کرد:‌ میرحسین در مناظره مجال صحبت به احمدی نژاد نمی داد.

وی سخنان شب گذشته احمدی نژاد در مناظره با میرحسین را شبهه زدایی، تخریب زدایی، تهمت زدایی و تنویر افکار عمومی نسبت به این مسائل عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه موسوی با وجود ادعاهایی که نسبت به دولت نهم، بویژه مسائل اقتصادی داشت در این مناظره سخنی به میان نیاورد و پاسخی به اظهارات احمدی نژاد نداد.

ذاکر ادامه داد: موسوی در این مناظره به جای رد کردن حرف های احمدی نژاد پشت سر هم به دولت وی تهمت می زد.

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: ما بدین شیوه از مناظره ها چندان راضی نیستیم؛ چرا که منجر به دو قطبی شدن ملت می شود.

وی تصریح کرد: با وجود طفره رفتن موسوی در پاسخ به اظهارات احمدی نژاد این مناظره منجر به روشن شدن اذهان عمومی شد؛ چرا که مردم به راحتی می توانند از صحبت های دو طرف به این نکته پی ببرند که کدام یک کار عملی و کدام یک تنها ادعا دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در اثبات عملکرد دولت نهم و شخص احمدی نژاد در طول چهار سال به فرمایش امیرالمومنین مبنی بر اینکه مسئول باید تنها پشت میزنشین نباشد اشاره و عنوان کرد: سفرهای دولت نهم به استان های محروم در طول تاریخ انقلاب بی نظیر بود، اما این دولت توانست در طول چهار سال کابینه خود را دو بار به مناطق محروم و استان های سراسر کشور جهت آشنایی با مشکلات حرکت دهد که اینگونه اقدامات دولت نهم بی بدیل است.

ذاکر همچنین دیگر اقدامات دولت نهم از جمله موضع گیری سیاسی این دولت و فراهم کردن اقدامات رفاهی را از نقاط بسیار مثبت و قابل توجه دولت برشمرد و گفت: هر چند که ما به همه نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احترام قائلیم، اما به هیچ عنوان تخریب و عدم رعایت اخلاق انتخاباتی را نمی پسندیم.

وی همچنین با بیان این مطلب که برای مردم این سوال پیش آمده که آیا تنها در دولت نهم قانون گریزی بوده و در دیگر دولت ها چنین مسئله ای رخ نداده است، گفت: مدرکی که دیشب احمدی نژاد رو کرد نشان دهنده قانون گریزی در دیگر دولت ها بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: اگرچه برخی اقدامات دولت نهم خارج از قانون بوده، اما این قانون گریزی در ظاهر صورت گرفته و در عمل بر اساس عقل و خرد عمل شده است؛ که نمونه بارز آن خدمت به محرومان می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد