وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعی از دانشجویان کردستان حمایت خود از احمدی‌نژاد را اعلام کردند

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان استان کردستان با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از احمدی‌نژاد در انتخابات را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه آمده است: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر عزم خود را در راستای حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در 22 خرداد جزم کرده‌ایم تا نشان دهیم که ایرانی هستیم و به ملت و حکومت خود عشق می‌ورزیم.
این بیانیه خاطرنشان می‌کند: ما دانشجویان استان کردستان بار دیگر حمایت خود را از ریاست جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد که دوست‌دار و دلسوز دانشجویان بوده و هست اعلام می‌داریم.
در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اینکه دولت نهم دقیق‌ترین و علمی‌ترین سیاست خارجی و داخلی را داشته باید دست در دست هم دهیم و دولت دهم را به یاری خداوند منان آبادتر سازیم.
این بیانیه می‌افزاید: اخیرا شاهد برنامه‌های مختلف تخریب و فحاشی در راستای جذب بیشتر آرای مردم هستیم که ما دانشجویان این امر را به شدت محکوم کرده و به جای آن از معرفی درست کاندیداها و برنامه‌های آنان حمایت می‌کنیم.
در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان هوشیار هستیم و به این تهمت‌ها توجهی نخواهیم کرد و به لطف یزدان و دانشجویان استان کردستان که ارادتمندان خالص احمدی‌نژاد هستند، پیروزی نزدیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد