وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برنامه محوری رضایی را از دیگر نامزدهای انتخاباتی متمایز می کند

خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان گفت: برنامه محوری محسن رضایی را از دیگر نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متمایز می کند.


به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محمدتقی آذرشب بعداز ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های محسن رضایی اشاره کرد و افزود: ایجاد خوشه صنعتی، ایجاد زمینه مناسب برای بخش خصوصی و خارجی، توسعه فراورده های مواد معدنی، مهار و بهره برداری از منابع آب، توسعه زیرساختهای گردشگری، گسترش شبکه خطوط انرژی، اجرای طرح زیست محیطی، استفاده از انرژی باد و ارتقای شاخصهای توسعه استان از جمله این برنامه است که می تواند سرآمد باشد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دولت ائتلافی در استان زنجان، به برنامه های انقلاب اقتصادی دولت رضایی اشاره کرد و گفت: متکی به درآمدهای نفتی فقط می تواند مسکن دردهای زودگذر باشد و نخواهد توانست تورم را برطرف کند.

آذرشب افزود: در دولت فدرالی رضایی، هر منطقه به اتکای قابلیتهای خود سنجیده شده و به نخبگان این مناطق نیز توجه ویژه ای خواهد شد.

وی بابیان اینکه دولت ائتلافی از تجارب افراد صاحب نظر، کارشناسان، نخبگان مردمی، افراد کارآفرین و جوانان با تجربه و با صلاحیت در استانها استفاده خواهد کرد، یادآور شد: جوانان مولدین جامعه هستند و باید در بطن جامعه باشند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دولت ائتلافی در استان زنجان، بابیان اینکه رضایی به دنبال افزایش رضایتمندی خانواده ها از طریق ترمیم سبد خانوار است، گفت: ارتقای سهم خانمها در تولید علم، اعطای بورس تحصیلی، ارتقای درصد زنان در پستهای مدیریتی و نظارت بر حقوق زنان در مشاغل خصوصی، از برنامه های رضایی در خصوص بانوان است.

وی گفت: زنجان همواره حاشیه امنیتی برای مدیران ناکارآمد بوده و این امر موجب عدم توسعه مطلوب استان زنجان شده است.

آذرشب افزود: مردم استان زنجان مردمی دارای مشارکت بالای در عرصه های مختلف هستند و با توجه به این امر و عدم اعتراض به عملکرد مدیران ناکارآمد آنچنان که باید نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست یابند.

وی افزود: قرار گرفتن استان زنجان در مسیر جاده ترانزیت شرق به غرب کشور و همجواری با هفت استان کشور توانسته از استان زنجان به عنوان استانی مستعد در زمینه توسعه ایجاد کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان به فرهنگ و روحیه مشارکت مردم زنجان اشاره کرد و افزود: تبدیل شدن زنجان به عنوان شهر دانش با تعرفه های اختصاصی برای جذب دانشجویان منطقه از برنامه های رضایی است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد