وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی: عدالت اقتصادی پول پاشی نیست

محسن رضایی گفت: بهره‌برداری از فرصت‌های طلایی و فراهم آوردن زندگی بهتر برای مردم یکی از اهداف من برای حضور در عرصه انتخابات است.

به گزارش ایسنا، این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب با حضور در میان مردم لردگان با انتقاد از عدم سرمایه‌گذاری اظهار کرد: شما آدم‌های مبتکر و خلاقی هستید اما برای کارهای زیربنایی در منطقه شما سرمایه‌گذاری نشده و برخی هم هر بار سیب‌زمینی روی دست‌شان می‌ماند آن را میان شما توزیع می‌کنند، حال آن‌که اسلام از گداپروری متنفر است و هرکس چنین کاری می‌کند در اشتباه است.



وی علت حضور خود را انتخابات را احساس خطر عنوان کرد و گفت: جنس این احساس خطر با دیگران متفاوت و دارای دو بعد است؛ بعد اول این است که ما از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کنیم و بعد دوم این است که در کنار موفقیت‌های بزرگ مردم از نداشتن شغل و اختلاف‌های بین دولتمردان ناراضی‌اند و این نارضایتی‌ها در شان ملت ایران نیست.

وی در ادامه پرسید: چرا در اعتبار بین‌المللی ایران مردم نباید از زندگی خود راضی باشند؟ چرا در این منطقه 40 درصد مردم عضو کمیته امداد هستند؟ اگر کشاورزی در این منطقه درست بود آیاچنین اتفاقی هی افتاد؟ شما انسان‌های مبتکر و خلاقی هستید اما برای کار کشاورزی شما در این منطقه سرمایه‌گذاری نشده است.

رضایی افزود: بهره‌برداری از فرصت‌های طلایی و فراهم آوردن زندگی بهتر برای مردم یکی از اهداف من برای حضور در عرصه انتخابات است. من قصد ندارم مانند برخی به جای حل مشکلات با شما حفظ همدردی کنم و حرف‌های خودتان را به خودتان بزنم بلکه به عنوان رییس یک دولت خودم ایده دارم و این ایده‌ها را تبدیل به برنامه کرده‌ام و برای اجرایی شدن این برنامه‌ها توان لازم را دارا هستم، این برنامه‌ها نیز در پی 12 سال گذشته در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفته و کاملا اجرایی است.

وی بر تغییر الگوی مدیریتی تاکید کرد و گفت: هیچ فرد توانمندی نباید خارج از دایره دولت من بماند، دولت ائتلافی که من عنوان می‌کنم به معنای جمع‌آوری همه توانمندان در یک مجموعه است. کشور در طول 30 سال گذشته برای مدیران و کارشناسان خود میلیاردها تومان پول خرج کرده است و ما نمی‌توانیم به این دلیل که این افراد مخالف خط مشی سیاسی ما هستند،آن‌ها را کنار بگذاریم، حسن دولت ائتلافی این است که به همه دعواها پایان دهد و همه به دنبال کار کردن بروند، پس از پایان رقابت کنند. در دولت ائتلافی کار آغاز خواهد شد.

وی سپس با طرح این نکته که «عدالت سیاسی مقدم بر عدالت اقتصادی است»، خاطرنشان کرد: از چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان به بوشهر و استان‌های جنوبی ایران افراد بسیار اندکی در دستگاه سیاسی کشور حضور دارند و این مساله نشان می‌دهد که با این تعداد اندک عدالت سیاسی در حق مردم این مناطق اجرا نخواهد شد و وقتی عدالت سیاسی اجرا نشود و عدالت اقتصادی نخواهیم داشت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که عدالت اقتصادی پول پاشی نیست، ادامه داد: عدالت اقتصادی باید به سبک اسلام باشند نه کشورهای کمونیستی من در صورت پیروزی در انتخابات عدالت کمونیستی و سرمایه‌داری را کنار می‌گذارم و عدالت اسلامی را حاکم می‌کنم. چهار محال و بختیاری بام ایران است و باید مانند یک نگینی در کشور ایران بدرخشد.

وی با نام بردن از سردار اسد بختیاری، علی‌مردان خان و دیگر مبارزان این منطقه از آنان تقدیر کرد و گفت: عده‌ای برای رای جمع کردن بسیجی شده‌اند و من برایم سوال است چرا این‌ها در صحنه‌های دیگر حضور نداشتند؟ چرا موقع انتخابات بسیجی می‌شوند؟ البته مردم همه چیز را با نجابت تحمل می‌کنند و ممکن است در مقطعی به این افراد تمایل نشان دهند، اما بعد از آن‌ها توقع کار کردن دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد