وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برای رفع فقر و بیکاری در جامعه آمده ام

خبرگزاری مهر: محسن رضایی با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف الهی است گفت: آمده‌ام که دیگر درگیری در کشور وجود نداشته باشد و همانگونه که مردم صدام را از کشور بیرون کردند خواهیم توانست فقر، بیکاری و عقب‌ماندگی را از کشور بیرون نماییم.


به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، این کاندیدای دور دهم انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر یکشنبه در جمع مردم بختیاری فولادشهر اصفهان افزود: ما آمده ایم تا در کنار سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا، یک کشور پیشرفته همراه با شغل مناسب برای جوانان ایجاد کنم.

این کاندیدای دهمین دوره ریاست‌ جمهوری با تاکید بر اینکه ملت ما ملتی است که همواره اهل گفتگو بوده اظهار داشت: کسی نمی تواند از گفتگو‌های شما امروز سوء استفاده کند.

رضایی با اشاره به اینکه خوشحال هستم که این احساسات و عواطف مردم را می بینم، تصریح کرد: این مسائل یادآور هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود و شما در آن ایام نیز امام و رهبری را تنها نگذاشته و با مشتهای گره کرده نظام مستبد شاهنشاهی و دشمن را به عقب راندید.

رضایی همچنین اصل پیروزی انقلاب اسلامی را در گرو همین احساسات و عواطف دانست و گفت: ما دستمان خالی است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب در این اندیشه بود که می تواند با تحریم جمهوری اسلامی ایران ملت ایران را متوقف کند، اظهار داشت: شما ملت با تدبیر و مقاومی هستید که ما نیز امروز به این حضور شما نیاز داریم.

رضایی پس از سخنرانی در جمع مردم فولادشهر اصفهان را به مقصد شهرکرد ترک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد