وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی : ایجاد امنیت برای جذب سرمایه‌های خارجی

محسن رضایی گفت: در دولت جدید سهام عدالت کنونی را متوقف و سهام مولد را جایگزین آن خواهم کرد.

دکتر محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار فرانس پرس مبنی بر اصلاحات اقتصادی گفت: با کاهش اقتصاد دولتی و فعال‌سازی بخش‌خصوصی می‌خواهیم انقلاب صنعتی به وجود آوریم و لذا در این راستا آزادی اقتصادی را گسترش خواهیم داد.



وی در ادامه افزود: همچنین در زمینه جذب سرمایه‌های خارجی نیز راه را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی هموار خواهیم ساخت.

این دکترای اقتصاد در پاسخ به پرسشی دیگر درخصوص عملکرد نامناسب دولت نهم و در نتیجه افزایش تورم و بیکاری افزود: در صورت پیروزی در این انتخابات مطمئنا در 2 سال اول با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود، اما در پیش گرفتن سیاست‌های مناسب در زمینه درآمدهای نفتی در 2 سال انتهایی وضعیت بهتری خواهیم داشت.

محسن رضایی در بحث مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمات خاطر نشان کرد: ما سیاست‌های خارجی را بهبود خواهیم داد و با ارائه یک بسته سیاسی در این زمینه به آمریکا چالش‌های سیاسی و اقتصادی را کمتر خواهیم کرد.

نامزد دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه تشریح این بسته افزود: این بسته کامل در تمامی زمینه‌های اقتصادی، هسته‌ای و همچنین منطقه‌ایست.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در زمینه غنی‌سازی هسته‌ای اظهار داشت: غنی‌سازی را ادامه خواهیم داد؛ اما نه مانند گذشته، بلکه با ایجاد کنسرسیوم از دولت‌های اروپایی و همچنین همسایگان این روند را ادامه خواهم داد.
وی افزود: در تشکیل این کنسرسیوم از ایرانیان در بخش مدیریت و از سهامداران در هیات‌مدیره آن استفاده خواهم کرد.

دکتر رضایی درخصوص تفاوت‌های خود با احمدی‌نژاد گفت: مهمترین تفاوت من و آقای احمدی‌نژاد نحوه دیدگاه‌های ماست و دیدگاه من چه در مسائل داخلی و چه خارجی بسیار متفاوت‌تر است، زیرا بنده معتقد به ادبیات ماجراجویانه در بخش سیاست خارجی و همچنین انفعال نیستم.

از جمله تفاوت‌های دیگر من با ایشان مساله اقتصاد است، زیرا ایشان به نوعی دچار مساله سوءمدیریت در بخش اقتصاد هستند البته این قضیه تنها مختص به ایشان نمی‌شود چرا که نامزدهای دیگر نیز برنامه‌ای مدون در بخش اقتصاد ندارند، اما برای من اقتصاد دارای موضعی بالاتر از سیاست است.

نامزد دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه افزود: تفاوت دیگر من با ایشان نیز مساله نخبگان و خروج آنان از کشور است، زیرا سیاست ایشان در این مساله به صورت پوپولیستی است.

رضایی در ادامه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فرانس پرس مبنی بر عادات مردم به برخی از اقدامات پوپولیستی احمدی‌نژاد و در نتیجه انتظارات آنان گفت: متاسفانه این کار سختی است ولی باید جلو این کارها گرفته شود، زیرا ادامه این روند قطعا به اقتصاد ایران آسیب خواهد رساند و ما باید در مرحله اول با متوقف کردن این اقدامات باید برنامه اقتصادی خود را در جهت اشتغال و درآمد احیا کرده و محیط مناسبی را در زمینه کسب و کار راه‌اندازی کنیم و با گسترش خصوصی‌سازی و جذب سرمایه‌های خارجی امنیت را برقرار و این مدل را جایگزین مدل آقای احمدی‌نژاد کنیم.

آزادی و درآمد برای جوانان

دبیر مجمع تشخیص در ادامه درخصوص تغییر ساختارهای اجتماعی در جذب هرچه بیشتر جوانان افزود: نگاه من به آینده است زیرا این هدف مکمل گذشته است، در بحث آزادی‌ها، اقتصاد نقش مهمی خواهد داشت و جوانان ما با آزادی‌های اینچنینی ارضا نخواهند شد و من می‌خواهم با استفاده جوانان در بحث‌های مدیریتی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها روش نوینی را در بخش مدیریتی کشور ایجاد کنم زیرا به اعتقاد بنده جوانان فرشته نجاتند.

وی درباره جایگاه زنان در دولت خود نیز خاطر نشان کرد: زنان در جامعه ما به حاشیه رفته‌اند و متاسفانه با توجه به توانایی‌های بالایی که دارند از ظرفیت آنان برای توسعه جامعه استفاده خواهیم کرد.

محسن رضایی افزود: در هیات دولت خود از بانوان استفاده خواهم کرد و همچنین خانه‌داری را به صورت یک شغل تعریف کرده و برای هر یک بیمه و حقوق جداگانه قائل خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد