وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیام تسلیت رضایی به مناسبت انفجار زاهدان

در پی انفجار بمبی در مسجد امیرالمومنین(ع) زاهدان که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنانمان شده است، پیام تسلیتی از سوی محسن رضایی صادر شد.

 

در این پیام خطاب به مردم غیور و مسلمان استان سیستان و بلوچستان آمده است :  حادثه انفجار مسجد امیرالمومنین(ع) که در پی آن قلوب مسلمین جریحه دار شد را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. بی تردید طراحان این ضایعه اسف انگیز، دشمنان قسم خورده اسلام هستند که با هدف ضربه زدن به وحدت جامعه ما به چنین اعمال زشتی دست می زنند و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دهم به خیال خام خود می توانند با چنین حرکاتی وحدت صفوف ما را که همچون خاری در چشم دشمنان ایران و اسلام است، خدشه دار و حضور مردم در پای صندوق های رای را کاهش دهند اما کور خوانده اند چرا که حضور میلیونی شما بار دیگر عرصه را بیش از گذشته بر آنان تنگ و توطئه های آنان را خنثی خواهد نمود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با قاطبه مردم سوگوار استان سیستان و بلوچستان و آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تاسف بار، از دولت محترم می خواهم که هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و معرفی کلیه عوامل این حادثه اقدام نماید تا مجرمان محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود برسند.

بدیهی است ملت ایران از دولتمردان انتظار دارد که با توجه به ظرفیت بزرگ دستگاههای امنیتی و انتظامی برای همیشه به اینگونه مسائل در کشور پایان داده شود که ان شاء‌ الله در آینده به این مهم دست خواهیم یافت.

بار دیگر به روح شهیدانتان درود می فرستم و از خدای بزرگ برای همه بازماندگان آنان صبر و اجر و دوام توفیق طلب می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد