وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی : ضمانت اجرایی شعارهای انتخاباتیم، خودم هستم

محسن رضایی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در کرمانشاه گفت: ضمانت اجرایی برای تحقق یافتن شعارهای انتخاباتیم، خودم هستم .

وی در پاسخ به سوال ایرنا افزود: من هیچ شعار انتخاباتی ندارم که به آن عمل نکنم به عنوان مثال وقتی که وعده آزادی خرمشهر را دادم به آن عمل کردم و خرمشهر آزاد شد ، همین طور در جریان عملیات مرصاد به وعده ام عمل کردم.


وی افزود: چون می‌دانم ملت ایران دریای بزرگی است و من هم قطره‌ای از این دریا هستم بنابراین با حمایت این ملت همه شعارها را محقق می‌کنم.

وی در خصوص روند پرونده هسته‌ای نیز گفت: ما انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم را ادامه خواهیم داد اما نه به شکل گذشته.

وی گفت: سعی می‌کنم با تشکیل کنسرسیومی از کشورهای غربی و همسایه، این کنسرسیوم را در غالب شرکت سهامی تشکیل دهیم که مدیر عامل و مجموعه‌ای که در داخل آن کار می‌کنند ایرانی هستند اما در رتبه‌های عالیتر شرکت اعضای مشترک از کشورهای مذکور می‌باشند.

رضایی در ادامه در خصوص نحوه اخذ غرامت جنگی از دولت عراق گفت: تشکیلات اقتصادی عراق کم کم دارد ثبات می‌گیرد و وارد دوره جدیدی می‌شود و مسئولان کنونی دولت عراق مانند نوری المالکی و عادل المهدی از دوستان قدیمی من هستند که در جبهه‌های جنگ علیه صدام همکاری زیادی با ما کردند و من فکر می کنم با تعامل و تفاهم با این دوستان بتوانیم غرامت جنگی کشورمان را از عراق بگیریم.

این نامزد ریاست جمهوری در ادامه گفت: من در مناظره‌هایی که با سایر نامزدها خواهم داشت برنامه‌های خود را خیلی شفاف ارائه می‌دهم.

رضایی در در خاتمه بیان داشت: در صورتی که دولت تشکیل دهم اعلام خواهم کرد هر بنگاه و دستگاهی که دانش آموخته گان را به کار گیرند تا سه سال ‪۵۰‬ درصد حقوق و مزایای آنها از سوی دولت تقبل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد