وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دکتر محسن رضایی اصولگرایی را از بن‌بست درآورد

«دکتر محسن رضایی» با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری جریان اصولگرایی را از بن‌بست درآورده است.

به گزارش ایفنا نیوز، دکتر عبدالحسین روح‌الامینی دبیرکل حزب عدالت و توسعه در انتخابات ریاست‌جمهوری رهپویان انقلاب اسلامی گفت: محسن رضایی که از اصولگرایان پیش از انقلاب است، با حضور خود در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ارائه برنامه‌هایی بهتر و قوی‌تر جریان اصولگرایی را از بن‌بست درآورده است و برای حامیان این جناح فرصت بهتری برای حق انتخاب ایجاد کرده است.



وی در ادامه سخنانش افزود: دکتر محسن رضایی در مقایسه با سایر کاندیداها تنها فردی است که در طی 30 سال انقلاب با حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رابطة مستقیم و پویا داشته است.

روح‌الامینی گفت: امروز نیز شاهد هستیم «آیت‌الله راستی کاشانی» که از فعالان و مبارزان برجسته انقلاب اسلامی و نماینده امام (ره) در سپاه پاسداران بوده‌اند، ‌با آگاهی کامل بر اوضاع و مسائل سیاسی کشور از دکتر محسن رضایی نامزد دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری حمایتی قاطعانه دارند.

این استاد دانشگاه درباره دیگر نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شرایط محمود احمدی‌نژاد به دلیل داشتن یک کارنامه 4 ساله ریاست‌جمهوی، نسبت به دیگر کاندیداها تفاوت دارد و باید این نامزد عملکرد دولت خود را برای تحلیل،‌ ارزیابی و نمره‌دهی، در اختیار نخبگان و افکار عمومی قرار دهد.

روح‌الامینی در ادامه گفت: هم‌اکنون جامعه مهندسی کشور به دکتر محمود احمدی‌نژاد، نمره قابل قبولی نداده است.

وی افزود: احمدی‌نژاد به دلیل عدم توان در ایجاد اجماع نخبگان، تعادل بین خرد و کلان و اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی نمره مدیریتی خوبی نمی‌گیرد.

اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در این جلسه معتقد بودند که دستاوردها و تلاش‌های مثبت دولت نهم در این دوره از انتخابات نادیده گرفته می‌شود.

روح‌الامینی در پاسخ به این مساله گفت: عرصه انتخابات با توجه به فرمایشات رهبری عرصه‌ای مهم، حساس، سرنوشت‌ساز و جدی است و کاندیدایی اصلح، باتجربه و با برنامه‌ای چون دکتر محسن رضایی نیز با توجه به همین موضوع با جدید و با داشتن نقد و برنامه‌های راهگشا کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

وی افزود: با این وجود ما در ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در کنار نقدهای جدی خود، به نکات مثبت دولت نهم نیز اشاره کرده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد