وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیادی: رقبای رضایی فقر، بیکاری و گرانی است

رضایی در تمام رویکردهایش بر اصل شایسته‌سالاری امام علی (ع) معتقد است که این امر در هیچ یک از دولت‌ها مورد توجه واقع نشده است.

حسن بیادی گفت: فقر، بیکاری و گرانی رقبای اصلی دکتر رضایی هستند.

به گزارش ایفنا نیوز، رئیس ستاد مردمی دکتر رضایی در مناظره‌ای که با حضور صادق زیباکلام و دکتر تقوی‌نژاد، نماینده مهدی کروبی در دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: رضایی معتقد است که در جامعه باید به ساختارهای موجود در کشور براساس قانون توجه شود و نباید اجازه داد که بی‌قانونی در کشور ترویج یابد.

وی ادامه داد: فقر و بیکاری و گرانی از رقبای اصلی دکتر رضایی هستند و ایشان با وجود ویژگی کارآفرینی‌اش که در دوران دفاع مقدس و انقلاب نشان داده شد و همچنین شناسایی و استفاده از نخبگان جوان روزگار می‌تواند بر این رقبا غلبه کند.

بیادی افزود: رضایی در تمام رویکردهایش بر اصل شایسته‌سالاری امام علی (ع) معتقد است که این امر در هیچ یک از دولت‌ها مورد توجه واقع نشده است.

رئیس ستاد انتخابات مردمی دکتر رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که در شورای نگهبان فقهای روشن و آشنا به مسائل سیاسی روز وجود دارند و 4 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری براساس رای آنها انتخاب شده‌اند، کسی نباید به این 4 نفر توهین کند و با توهین به تخریب آنها بپردازد و اگر نقدی دارد در فضای دور از تخریب از آنها انتقاد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد