وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی: من از امام خواستم میر حسین نخست وزیر شود

محسن رضایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه علامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر حمایتش از میرحسین موسوی در دوران دفاع مقدس گفت: برای همه نامزدهای انتخاباتی ارزش قائل هستم چرا که همه از خدمتگزاران این کشور بوده اند و من در آن زمان از امام راحل(ره) برای نخست وزیری میرحسین موسوی تقاضا کرده بودم و اگر تقاضای من نبود نخست وزیری ایشان محقق نمی شد.
منبع : فرارو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد