وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

گر قرار بود کروبی کنار برود، اصلا نمی آمد

کناره گیری کروبی تنها یک شایعه محض است، شایعه پردازان برای ایجاد دلسردی در مردم این کار را می کنند، در حالی که اگر آقای کروبی قصد کناره گیری داشت، اصلا به عرصه انتخابات نمی آمد.


قائم مقام امور استان های ستاد مرکزی مهدی کروبی با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: کروبی کناره گیری نخواهد کرد. طرح این شایعات تنها به دلیل آن است که می خواهند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

علی یعقوبی تصریح کرد: مهدی کروبی زودتر از همه نامزدهای انتخاباتی به میدان آمد و با طرح برنامه های مدون، ارائه بیانیه های متعدد، تشکیل تیم قدرتمندی از مشاوران و مدیران دلسوز و عالی رتبه نظام با جدیت آمد. کروبی پرچمدار اصلاحات است و مواضع روشن و شفافی دارد. کروبی ایده های خود را در رابطه با احیای حقوق شهروندی، دانشجویان ستاره دار و برنامه های مدون برای رفع مشکلات حاضر در کشور را صادقانه به اعلام عمومی و ملت شریف و بزرگوار ایران رساند. بنابراین حضور قدرتمند ایشان و همراهان هراسی را در دل رقبا برای پیروزی کروبی رقم زده لذا طرح شایعات اینچنینی دور از ذهن نبود که اساسا برای ایجاد دلسردی در مردم است. چراکه پیروزی اصلاح طلبان در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و شاید بعضی ها ؟؟ مشارکت کرده ؟؟؟.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در توسط برخی اشاره کرد و اظهار داشت که همه باید اخلاق انتخاباتی را رعای تکنند و طوری رفتار نشود که از آن شائبه خرید و فروش را تطمیع به استنباط شود، چراکه خرید و فروش آرا هر نوع تطمیع و تهدید و رعب و ارعاب جهت کسب رای خلاف قانون است و افراد متخلف باید مجازات شوند. ناظرین شورای نگهبان باید مراقب اقدامات غیرقانونی باشند و آنهایی که با عناوین مختلف مردم را تطمیع می کنند شور و فهم مردم را دست کم گرفته اند، در حالی که مردم ایران آگاه و فهیم هستند و معنی اقدامات فریبکارانه را خوب می فهمند و قطعا این افراد عرضی خود می برند و زحمت مردم می دارند. همه کاندیداها باید از امکانات تبلیغی و رسانه جهت اعلام نظرات خود برخوردار باشند نه اینکه همه امکانات مادی تبلیغی رسانه در اختیار بعضی ها باشد و بقیه با محدودیت زیادی مواجه باشند و کسانی که از بیت المال جهت تبلیغ خود استفاده می کنند، قطعا نتیجه عکس خواهند گرفت و مردم به آنها جواب منفی خواهند داد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد