وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سخنان حمایت آمیز نوبخت در مورد موسوی

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه میرحسین موسوی را مردی صادق، باصفا، مدیر و هنرمند دانست و افزود: آقای موسوی توانست در هشت سال دوران جنگ کشور را به خوبی اداره کند.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در جمع اصلاح طلبان استان قزوین با انتقاد از دولت نهم افزود: میر حسین موسوی در دوران جنگ که یک هزار میلیارد دلار به کشور خسارت وارد شده بود توانست رشد اقتصادی را بیش از دوره فعلی برساند و نرخ تورم را از ‪ ۱۹‬درصد به ‪ ۶/۹‬درصد رساند.


نوبخت در ادامه گفت: هر چند آقای موسوی یک سیاستمدار با تجربه و موفق در تاریخ ایران است ولی باید بدانیم که خاستگاه اصلی‌اش فرهنگ است و می‌داند که با چوب و چماق و درگیری امکان گسترش فرهنگ اسلامی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: آقای موسوی آماده است تا با هشت سال سابقه درخشان فرصت های خوبی برای کشور ایجاد کند و امروز محبوترین چهره در افکار عمومی ایران است.

وی افزود: امروز کسی که بتواند نماینده فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشد آقای موسوی است و می‌خواهد در مقطع کنونی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به او نیاز دارد و آنچه توان و آبرو دارد به کار ببندد.

در این مراسم با حضور گسترده جوانان در سالن کوثر شهر قزوین برگزار شد یکی از اساتید سابق دانشکده پلیس پیش از آغاز رسمی مراسم شعری را در وصف میر حسین موسوی خواند.

پس از پایان سخنرانی نوبخت تعدادی از حاضران سوال‌های شفاهی و کتبی خود را مطرح کردند و در حال سخنرانی وی چند بار با کف زدن سخنان وی را تایید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد