وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد: شرایط ایران آماده جهشی بزرگ است

محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه امروز عزم راسخ ، اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران در اوج است گفت که شرایط کشور برای جهشی بزرگ و رسیدن به قله‌ها آماده است و ما می توانیم.


به گزارش ایرنا احمدی نژاد که دوشنبه شب در چارچوب تبلیغات انتخاباتی خود در برنامه با دوربین شبکه یک تلویزیون با ملت ایران سخن گفت، افزود:
اگر چه برخی بداخلاقی‌ها و کارشکنی‌ها وجود دارد اما عزم ملت ایران بر همه اینها غلبه خواهد کرد.

وی در آغاز سخنان خود، ملت ایران را ملتی توانمند، بزرگ و تاریخ ساز توصیف و تاکید کرد که به سه عنصر اصلی لطف و عنایت خداوند بزرگ، مدیریت عالی حضرت ولی عصر (عج) و ظرفیت‌های عظیم و بی‌نظیر ملت ایران اعتقاد راسخ دارد.

احمدی نژاد به چند دوره بزرگ در تاریخ ملت ایران از جمله نقش بی‌بدیل و بی نظیر ملت ایران در برپایی تمدن جهانی و بشری و ساز وکارهای آن و نقش محوری و اصلی ملت ایران در پایه‌گذاری تمدن اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : ملت ایران با آغوشی باز و دلی امیدوار اسلام ناب را دریافت و در طول ‪ ۱۴۰۰‬سال اسلام را شکفت و بالاترین خدمات را ارائه کرد و خود نیز از رهگذر آن شکوفا شد.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انقلاب عظیم اسلامی را سومین دوره از دوران عظمت‌های ملت ایران در تاریخ خواند و تصریح کرد: دوران انقلاب یکبار دیگر نشان داد که ملت ایران می‌تواند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی الهام بخش و پیشتاز باشد.

وی افزود: ملت ایران معادله‌های یکسویه نظام سلطه را به چالش کشید و اقتدار و قدرت ذاتی ملت‌ها را در مقابل قدرت ، ثروت و سرمایه صف آرایی کرد و در این عرصه پیروز هم شد.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود به دلایل حضورش در عرصه مدیریت کشور اشاره کرد و گفت : چهار سال قبل یک احساس عمومی شکل گرفته بود که کشور از مسیر انقلاب فاصله گرفته و این فاصله روز به روز بیشتر می‌شود.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده نیز در این احساس مهم شریک بودم ، افزود: فاصله گرفتن از آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران و فاصله گرفتن مدیران ارشد کشور از مردم و متن ملت که هر دو از یک جنس هستند علت بوجود آمدن این احساس عمومی بود.

وی با تاکید به اینکه ملت ایران نشان داده است که همیشه خوب بوده و به مسئولیت‌های خود بطور کامل عمل کرده است، اظهار داشت: هرگاه مدیران صالح برآمده از متن مردم در مصدر کارها بوده‌اند این ملت معجره کرده است.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با نگاهی گذرا به شرایط کشور در قبل از تشکیل دولت نهم ، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی برای کشور به بار آورده است، اما در آن دوران اعتماد و خودباوری ملی در پایین‌ترین نقطه قرار داشت و در حوزه اقتصادی مشکلات سنگینی و به نظر لاینحل در مقابل ملت قرار داده شده بود و راه حل را هم هضم در نظام سلطه معرفی می‌کردند.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سیاست داخلی ، تزاحم ، کینه ورزی در فضای کشور شکل گرفته بود و هر روز یک موضوع پیش پا افتاده را به عنوان مسائل ملی مطرح می‌کردند و فضای کشور را ملتهب می‌ساختند.

وی افزود: در سیاست خارجی آمدند تا ملت ایران و انقلاب آن را در سیاست‌های یکسویه و ظالمانه جهان هضم کنند و تهدید را به جایی رساندند که به صراحت اعلام کردند می‌خواهند ریشه ملت ایران را از جا بکنند و در این زمینه با گستاخی می‌گفتند اول افغانستان ، دوم عراق و بعد ایران.

احمدی نژاد اظهار داشت: در موضوع هسته‌ای بدترین شرایط را برای ملت ایران ایجاد کردند و بعداز ان توافقنامه نامتجانس با شان ملت ایران ، گفتند که میوه توافقنامه در سعدآباد را چیدیم.

تمام تاسیسات هسته‌ای را پلمب و تعطیل کردند و گستاخانه خواستار تعطیلی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها شدند. گستاخی را بحدی رساندند که به ساحت ملت ایران توهین کردند و گفتند که ملت ایران محور شرارت است. در شرایطی این توهین را روا داشتند که ایران بیشترین همکاری را در افغانستان و عراق با آنها صورت داد.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: طبیعی بود که ملت ایران چنین شرایطی را نپذیرد و در انتخابات چهارسال قبل ریاست جمهوری به صحنه آمد و خود را از آن شرایط تحمیلی رهانید و به دنیا اعلام کرد که به آرمان‌ها و ارزش‌ها و اصول پایبند است.

وی تصریح کرد: در این شرایط بود که شعار ما می‌توانیم حرف دل ملت ایران و ترجمان جایگاه این ملت در عرصه داخلی و بین‌المللی شد و با استقبال ملت بویژه جوانان مواجه گردید.

احمدی نژاد با بیان اینکه قصد ارائه گزارش عملکرد از چهارسال دوره دولت نهم را ندارد، در این بخش از سخنان خود با نگاهی گذرا به شرایط کشور و دستاوردهای بدست آمده در این دولت گفت: در طول چهار سال گذشته علی رغم بحران‌های جهانی نظیر، بحران مالی، مسائل عراق و افغانستان ، حضور قدرت های بیگانه در اطراف مرزها، تهدیدهای مکرر نظامی و تحریم‌های اقتصادی کشور شاهد دستاوردهای عظیمی بوده است که کسی نمی‌تواند آنها را انکار کند نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: سنگین‌ترین جنگ روانی علیه ملت ایران صورت گرفت اما این ملت با ایستادگی ، مقاومت و شجاعت ، اعتماد به نفس به راه خود ادامه داد و امروز در عرصه‌های مختلف در اوج عزت و قدرت و اقتدار است.

وی در بخش اقتصادی به آمارهایی اشاره کرد که بیانگر دستاوردهای دولت نهم در مقایسه با دوران گذشته کشور است و تصریح کرد: امروز دارای یک ثبات نسبی اقتصادی بالا ، رشد تولید و سرمایه‌گذاری روز افزون در کشور هستیم.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: در بخش فولاد ، سیمان ، مس ، آلومینیوم ، پتروشیمی و مس میانگین تولیدات حداقل دو برابر شده است و هزاران کارخانه دور از بحران و در آرامش مشغول تولید و فعالیت هستند و صادرات سالانه کشور گسترش یافته است و در عرصه تولید مقاله‌های علمی و ثبت اختراعات رشد کم سابقه‌ای را شاهد هستیم. در عرصه هسته‌ای ، هوا فضا و سلول‌های بنیادی در میان ده کشور دنیا قرار داریم.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در ابتدای دولت نهم نرخ بیکاری در کشور دوازده و نه دهم درصد بود اما در این چهار سال برغم افزایش نیروهای کار نرخ بیکاری به ده درصد رسیده است. مصرف بنزین و رشد شتابان آن مهار شده است.

وی تاکید کرد: تهدید خارجی برای همیشه از ساحت مقدس ایران برطرف شده و برخلاف تصور برخی که تهدید را با سازش می‌توان رفع کرد ملت ایران نشان داد که تنها با شجاعت ، مقاومت و پایداری می‌توان با تهدید مقابله کرد.

کسانی که روزی می‌خواستند ملت ایران را از بین ببرند امروز زبان به تمجید و تعریف از این ملت گشوده و خواستار مشارکت آن در مدیریت جهان هستند.

احمدی نژاد گفت: امروز ملت ایران آماده مشارکت در مدیریت جهان برای ایجاد صلح و امنیت پایدار در جهان است. امروز ملت ایران یک ملت الهام بخش و پرچمدار صلح ، عدالت و امید در جهان است.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: چهار سال دولت نهم نشان داد که ما می‌توانیم و توانستیم اما این نقطه آغاز است و هنوز تا رسیدن به قله‌های شایسته ملت ایران فاصله داریم. تازه بسترسازی انجام شده و راه برای شکوفایی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ملت ایران به نقطه اوج برسد باید در عرصه های جهانی حضور داشته باشیم و اگر بخواهیم در این عرصه حضور داشته باشیم باید ایران را بسازیم و باور من این است که شرایط آماده است و البته به این معنا هم نیست که در کشور نقطه ضعف و خلل وجود ندارد، اما مهمتر عزم ملت برای فتح قله‌های بلند است.

احمدی نژاد از رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه قشرهای مختلف مردم و اقوام مختلف کشور برای همراهی و استقامت قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت:
امروز عضو بزرگ خانواده ملت بزرگ ایران بودن و خادم این ملت یک افتخار بی نظیر و بی‌بدیل است.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید حرکت کرد پس پیش بسوی ایرانی آباد، عزیز و سربلند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد