وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: بگذارید مرا هم فیلم کنند

نشست خبری مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه‌هایی همراه بود.


نشست خبری حجت‌الاسلام مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاشیه‌های داشت؛


*زمان برگزاری نشست خبری ساعت 9 صبح اعلام شد که با یک ساعت و 20 دقیقه تاخیر شروع شد و کروبی دلیل این تاخیر را سفر روز گذشته خود که شب گذشته ساعت 2 بامداد رسید بود و برنامه های کاری زیاد را دلیل این تاخیر دانست.

*زمانی که یکی از خبرنگاران از کروبی برای دومین بار پرسید آیا با توجه به سابقه کرباسچی فکر می‌کنید برای شما مشکلی ایجاد نشود و حاضر هستید از معاون اولی او بگذرید که کروبی در جواب گفت: شما چرا اصرار دارید و می‌گویید نمی‌شود در حالی که ما عقل‌مان می‌رسید و دید منفی نسبت به این موضوع نداریم.

* کرباسچی ضمن اجازه از کروبی پاسخگویی به سوال خبرنگار فارس را برعهده گرفت.

*از ابطحی هنگام شروع حرفهایش خواستند که دکمه میکروفون مقابل خود را بزند که ابطحی جواب داد آری باید آن را بعد از روشن کردن فوت کرد.

*شبکه‌های خبری خارجی از جمله رویترز، المنار، ال بی سی، DW، تلویزیون چین و همچنین روزنامه‌هایی از فرانسه و ایتالیا در این نشست خبری حضور داشتند.15 دوربین تلویزیونی به همراه بیش از پنجاه عکاس و خبرنگار این نشست خبری را پوشش می‌دادند.

*کروبی در بین پاسخ به سوال خبرنگاری با ذکر حدیثی گفت: شغل اصلی ما کار اخلاقی است لذا به شما حدیثی می‌گویم که کار اخلاقی هم برای شما باشد.

*کرباسچی و سحرخیز معمولا پاسخگویی به سوالات را مشخص می‌کردند حتی برخی مواقع کرباسچی به کروبی با اشاره می‌گفت که من پاسخ می‌دهم

*کروبی در خصوص اینکه کرباسچی را چه زمانی به عنوان معاون اولی معرفی کرده گفت: کرباسچی را در سوم خرداد معرفی کردم که سالروز فتح خرمشهر است؛ کرباسچی گفت: مرا دوم خرداد ماه معرفی کردید؛ کروبی: می‌دانم ولی هدفم خرداد ماه بود که سالروز پیروزی خرمشهر است.

*سحرخیز که مجری برنامه بود برای مدیریت زمان به کرباسچی هشدار داد که زمان را در نظر داشته باشد که در این میان کروبی گفت: خوشحالم که مجری به من در مورد وقت تذکر نمی‌دهد ولی به معاون اولم تذکر داد که این نشان می‌دهد من کارم درست است.

*عکاسان از کروبی، ابطحی و کرباسچی درخواست کردند که دستهای یکدیگر را برای گرفتن عکس بگیرند که ابطحی با لبخند مخالفت کرد کروبی گفت: اینها دنیا را فیلم کردند بگذارید ما را هم فیلم کنند.

*ابطحی هنگام گرفتن عکس در پایان مراسم خطاب به عکاسان گفت: به من اخم کردن نمی‌آید و به کرباسچی خنده که در این هنگام کروبی گفت: به من هم خنده می‌آید و هم گریه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد