وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مردم تبریز: موسوی در قبال اهانت خاتمی به آذربایجانی‌ها موضع بگیرد

تبریز- در حالی که قرار است میرحسین موسوی در استادیوم تختی تبریز حضور یابد ، شعارهای مردمی علیه محمد خاتمی در این مکان اوج گرفته و بخشی از جمعیت حاضر در استادیم مصرانه خواستار اعلام موضع میرحسین موسوی در قبال توهین خاتمی به آذربایجانی‌ها هستند.


گزارش عصر دوشنبه خبرنگاران ایرنا از محل استادیوم تختی تبریز حاکیست که در پلاکاردی بزرگ جمعیت خشگین که در ضلع جنوبی استادیوم استقرار دارند از میرحسین موسوی پرسیده‌اند آقای موسوی موضع شما در قبال این توهین چیست؟ شعار دیگر این گروه که به صورت یک صدا و یک پارچه اعلام می‌شود این است که آذربایجان ملتی چکمز بو ذلتی (ملت آذربایجان این ذلت را تحمل نمی‌کند.) همچنین حاضران مزبور به صورت یک صدا با طرح شعارهایی چون اهانت به مردم آذربایجان تا کی؟ اعتراض خود را به اهانت خاتمی اعلام می‌دارند.

این افراد که تعداد آنان حدود سه هزار نفر ارزیابی می‌شود همچنان با شعار خاتمی بی‌شرف ، ننگت باد با طرفداران وی در ضلع دیگر استادیوم درگیری های لفظی پیدا کرده اند.

یادآور می‌شود که سی دی حاوی سخنان محمدخاتمی در مسخره کردن یک مداح اردبیلی که به نظر می‌رسد در زمان دولت دوم اصلاحات فیلمبرداری شده است در سطحی گسترده در تبریز تکثیر و توزیع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد