وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سحرخیز:نامزدهای انتخابات درصدد بسیج مردم علیه احمدی نژاد هستند

عیسی سحرخیز با عنوان روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی مقیم تهران در مصاحبه با صدای آمریکا گفت : سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کنند تا با گفتن نه به محمود احمدی تژاد مردم را علیه وی بسیج کنند.


به گزارش روز دوشنبه گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا ، سحرخیز در ارتباط با دیدگاه‌های خود پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت : در این انتخابات رقابت بسیار شدیدی درون حاکمیت شکل گرفته است که منجر شده تا سه نامزد با گرایش‌های سیاسی مختلف علیه دولت نهم با شعار احمدی نژاد نه صف آرایی کنند و از مردم بخواهند تا به احمدی نژاد رای ندهند.

وی با بیان این که هر یک از نامزدهای انتخاباتی رهبر جریان‌های سیاسی متفاوت با پایگاه‌های اجتماعی غیرهمگون هستند ، افزود: در این انتخابات احزاب و گروه‌های سیاسی و دگراندیشان اجتماعی مطالبات خود را با نامزدها مطرح کرده‌اند و همه به گونه‌ای انسجام یافته علیه احمدی نژاد بسیج شده اند.

سحرخیز افزود : محسن رضایی اصولگرایان اصلاح طلب را هدایت می‌کند و مهدی کروبی رهبر اصلاح طلبان میانه رو است.

سحر خیز در ارتباط با این مساله که به چه علت محمد خاتمی و احمدی نژاد نتوانستند شعارهای انتخاباتی خود را در کشور تحقق بخشند ، گفت:ماهیت و اهداف این دو رئیس جمهور متفاوت است. خاتمی برآمده از یک جنبش اصلاحی بود که در کنار آن حجم بزرگی از مطالبات حداکثری مردم نیز مطرح شد.

وی با بیان این که مردم انتظار یک انقلاب را از دوم خرداد داشتند که چون خاتمی زیر بار نرفت، متهم به شکست در اجرای شعارهای انتخاباتی خود و برنامه هایش شد ، افزود: در زمان حاضر همین مردم حسرت دوران خاتمی را می خورند که آن همه ایران و ایرانی در سطح جهانی هویت، شخصیت و جایگاه فرهنگی داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد