وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آقای موسوی؛ تریبون حزب، گروه و افراد نشوید

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان در بیانیه ای خطاب به میرحسین موسوی آورده است: به عنوان فرزند انقلاب انتظار داریم تا شعارها و حرف هایتان ترویج ارزش های انقلاب باشد و تریبون احزاب، گروه ها و افراد نباشید.

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر د انشجو»،‌ در این بیانیه که در رابطه با سخنرانی اخیر مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در دانشگاه های استان همدان صادر شده است، خطاب به مرعشی آمده است: آقای مرعشی وقتی قادر به پاسخ گویی به سوالات دانشجویان نیستید، عصبانی و آشفته شده و اقدام به توهین و تخریب دولت کرده و دولت را متهم به سرپیچی از قوانین کشور می کنید و با منطق ضعیف خود می گویید احمدی نژاد می خواهد رهبری انقلاب را به دست بگیرد.

این بیانیه ادامه داده است: ‌اگر راست می گویید در حالی که هنوز یک ساعت از زمان جلسه باقی مانده است، جلسه را ترک نکنید و به سوالات به حق دانشجویان پاسخ دهید، واقعا اعتماد به نفس بالای شمار تحسین می کنیم که با این ضعف منطق و استدلال های پوچ به خود جرات می دهید که در مجامع دانشگاهی جهت پرسش و پاسخ حضور یابید.

این بیانیه خطاب به موسوی یادآور شده است: مهندس موسوی آقای مرعشی در جلسه پرسش و پاسخ انتخاباتی دانشجویان دانشگاه ملایر شما را ماهاتیر محمد ایران خواند واظهار داشت که موسوی می خواهد جامعه را نجات دهد، حال از شما می پرسیم آیا شما می خواهید با چنین حامیان ضعیف و بی منطق و با استدلال های پوچ جامعه را نجات دهید؟

بسیج دانشجویی استان همدان در پایان تاکید کرده است: مهندس موسوی این بازی دیری است که آغاز شده و پرده هایی از آن به اجرا در آمده است و امید داریم که شما مانع از قرار گرفتن خویش در این بازی شوید چرا که دست خداوندی که حماسه های بزرگی را در طول عمر انقلاب رقم زد بسیار توانمندتر و قابل تر از تمام بازیگردان هایی است که خود بهتر می دانند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد