وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همایش هزاران نفری رزمی کاران درحمایت از احمدی نژاد

همایش فرهنگی ورزشی سبک های ورزش های رزمی کشور عصر دوشنبه با حضور هزاران ورزشکار رزمی کار در حمایت از محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مربیان، مسوولان و ورزشکاران سبکها و هیات های فدراسیون های مختلف رزمی کشوراز ساعت 16روز دوشنبه درسالن انقلاب مرکزآفرینش های فرهنگی هنری گرد آمدند تا حمایت خود را از محمود احمدی نژاد اعلام کنند . 

**پخش سرود جمهوری اسلامی، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، مداحی، اجرای نمایش های رزمی از سبک های مختلف و سخنرانی متقی فر، مسوول یکی از ستاد های مردمی حمایت از محمود احمدی نژاد در تهران از برنامه های این همایش بود.
**پلاکاردهای متعددی از سبک ها و هیات های رزمی تهران و حومه در اعلام حمایت از احمدی نژاد به همراه پوسترهای بزرگی از وی در گوشه گوشه سالن همایش نصب شده بود.
**مضمون پلاکاردهای نصب شده حاوی قدردانی از رییس جمهوری بخاطر حمایت دولت نهم از توسعه ورزش و تلاش های انجام شده از سوی رییس جمهوری در راه پیشرفت ورزش کشور بود.
**در این همایش طومار بزرگی در حمایت از احمدی نژاد تهیه شده بود که ورزشکاران و حاضرین در این برنامه آنرا امضا می کردند.
** تنی چند از لیدرهای سرشناس باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سالن حضور داشته و وظیفه هماهنگی حامیان را برعهده داشتند.
**به غیر از سبک ها و هیات های رزمی تنی چند از دست اندرکاران و ورزشکاران رشته های ورزشی بسکتبال و دومیدانی نیز در سالن حضور داشته و حمایت خود را اعلام کردند.
** سردار امامیان(رئیس ائتلاف ورزش ایران)، محسن آشوری(دبیر سابق فدراسیون کاراته)، حسین اوجاقی(کاپیتان تیم ملی ووشو)، رشیدی (نایب رئیس فدراسیون ووشو) و تعدادی دیگر از ورزشکاران چهره های مطرح حاضر در این همایش بودند.
** در این همایش متقی فر مسوول یکی از ستاد های مردمی انتخاباتی احمدی نژاد در تهران به سخنرانی پرداخت .
** متقی فر گفت: درود بر حماسه آفرینانی که یک روز در جبهه های جنگ، یک روز دیگر در میادین ورزشی و حالا در صحنه انتخابات با قدرت حاضر شده و با حمایت از آرمان های انقلاب باعث سرفرازی ایران اسلامی می شوند .
متقی فر ابراز امیدواری کرد که روز 22 خردادماه مردم ایران به همراهی ورزشکاران چنان حضور عظیمی در انتخابات داشته باشند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای همیشه مایوس شوند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با شعور بالای سیاسی در این انتخابات حضوری یکپارچه خواهند داشت تا پایبند به آرمان های ایران اسلامی آینده کشور را مشخص کنند.
متقی فر افزود: خدماتی که دولت نهم درمدت فعالیت خود داشته و با صداقت در خدمت مردم ایران بوده بر همگان آشکار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد