وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تکذیب سه شایعه از سوی مسئول خبرنگاران در ستاد موسوی

مسئول امور خبرنگاران ستاد میرحسین موسوی اخبار منتشر شده مبنی بر وجود تبعیض بین رسانه ها در سفرهای این نامزد انتخاباتی را تکذیب کرد.

 

علیرضا عادلی در گفتگو با خبرنگاران اخبار منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری ها مبنی بر عدم  دعوت خبرنگاران این خبرگزاری به سفر تبریز میرحسین موسوی را رد کرد و گفت: با توجه به اینکه سیاست کلی ستاد مهندس موسوی دعوت از نمایندگان رسانه های مخالف بوده ، از دومین سفر استانی این خبرگزاری همواره جزو رسانه های تیم همراه ایشان بوده است.

عادلی ادامه داد: حقیقت این است که نمایندگان خبری این خبرگزاری در حدود 17 سفر استانی را به همراه مهندس موسوی حضور داشته و به رغم بداخلاقی هایی که بعضا از سوی این رسانه مشاهده می شده همکاری لازم با نمایندگان آن صورت گرفته است.

این مسئول ستاد مهندس موسوی با انتقاد از نحوه انعکاس اخبار سفرهای میرحسین موسوی به استانهای مختلف از سوی این خبرگزاری درباره علت عدم حضور خبرنگار این رسانه در سفر تبریز موسوی گفت: متاسفانه در خصوص سفر تبریز مهندس موسوی در امر پرواز ناهماهنگی هایی ایجاد شد که خود خبرگزاری   نتوانست نیروهایش را با این شرایط تطبیق دهد.

وی یادآور شد: به رغم اینکه در طول سفر اخیر خدمات لازم به عکاس و خبرنگار استانی این خبرگزاری در تبریز ارائه شده متاسفانه بار دیگر شاهد انتشار اخبار مغرضانه درباره ستاد میرحسین موسوی از سوی این خبرگزاری بوده ایم .

عادلی همچنین اخبار منتشر شده از سوی یکی دیگر از خبرگزاری های داخلی مبنی بر استقبال سرد در بدو ورود موسوی به تبریز را رد کرد و با ابراز تاسف از این گونه خبررسانی گفت: تصاویر مخابره شده از سوی خبرگزاری های مختلف در این باره گویای واقعیات جاری و استقبال گرم و پرشور مردم تبریز از مهندس موسوی است و در این باره نیازی به توضیح بیشتر نمی بینیم.

وی خبر مربوط به تصادف خودروی خبرنگاران در جریان انتقال آنها از فرودگاه تبریز به مزار شهدای این شهر را نیز رد کرد و گفت: به هنگام عزیمت خبرنگاران از فرودگاه به گلزار شهدا هیچ مشکلی برای عزیزان تیم خبری ایجاد نشده است وبا توجه به توفیقات روزافزون مهندس موسوی و پیشرفت چشمگیر ایشان در حوزه جلب آرای عمومی، این قبیل خبررسانی ها سئوال برانگیز هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد