وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامیان کروبی سفید شدند

مهدی کروبی نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری در نشست مطبوعاتی خود تایید کرد که طرفدارانش با رنگ سفید از هواداران سایر نامزدها متمایز می شوند.

به گزارش ایرنا، نشست مطبوعاتی کروبی با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد که علت آن بازگشت دیر هنگام کروبی از سفر شیراز به تهران و حضورش در استودیو برای ایجاد برخی تغییرات در برنامه تلویزیونی وی اعلام شد.



** با وجود آنکه اعلام شده بود کروبی به همراه کرباسچی، عباس عبدی، جملیه کدیور، محمدعلی ابطحی ، محمدعلی نجفی و سایر اعضای ارشد ستاد انتخاباتی‌اش در این نشست حضور می‌یابد ، تنها کرباسچی ، به همراه کروبی در سالن حضور یافت.

** عیسی سحرخیز که اداره این برنامه را بر عهده داشت به خبرنگاران توضیح داد که علت عدم حضور سایر اعضای تیم انتخاباتی کروبی این بوده که تصمیم گرفته شده برخلاف معمول تنها معاون اول آینده کروبی یعنی کرباسچی در نشست حضور یابد.

** با این حال " محمدعلی ابطحی" در دقایق پایانی به جمع کروبی و کرباسچی پیوست.

** یکی از خبرنگاران خارجی نظر کروبی را در خصوص کسانی که به خاطر فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی دستگیر می‌شوند جویا شد که سحرخیز به توضیح و تفصیل سوال این خبرنگار پرداخت. البته سحرخیز در طول این مصاحبه گاهی خود نیز سوالاتی را از کروبی و کرباسچی می‌پرسید.

** حرکات دست و ژست های کروبی در طول این برنامه توجه عکاسان را به خود جلب می کرد. در این میان هنگامی که کرباسچی در حال پاسخگویی به سوال یکی از خبرنگاران بود، کروبی دست‌های خود را بالا برد که صدای دوربین‌های عکاسی که در حال ثبت این لحظه بودند در سالن پیچید که این کار تعجب کرباسچی را به دنبال داشت که این واکنش کرباسچی موجب خنده حضار شد.

** طولانی شدن زمان مصاحبه، کروبی را هم به واکنش وا داشت و با خنده به خبرنگاران گفت: من روحانی هستم و حرف زیاد دارم. آقای کرباسچی هم روشنفکر است و هم روحانی و زیاد حرف می زند.

** هنگامی که از به هم خوردن جلسه سخنرانی‌ کروبی در نجف آباد اصفهان سوال شد، کروبی این مسایل را در انتخابات طبیعی دانست ولی در عین حال از طرفداران خود خواست که به چنین اقداماتی دست نزنند.

وی افزود: حالا می گویند که رنگ سفید، رنگ من است و هوادارنم با این رنگ شناخته می شوند. در این میان یکی از حاضران گفت: یاس کبود کروبی هم این مساله را تایید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد