وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تیم قوی عامل برتری کروبی نسبت به دیگر کاندیداها است

محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: با شروع تبلیغات آزاد و شروع مباحث تلویزیونی تنور انتخابات لحظه به لحظه گرم‌تر می‌شود البته برداشت ما این است که در این دوره اقبال مردم به انتخابات نسبت به گذشته بیشتر باشد.
وی افزود: دلیل اینکه مردم اقبال بیشتری نشان خواهند داد این است که کاندیداها به ویژه کروبی با برنامه وارد عرصه انتخابات شده‌اند یعنی تنها کاندیدایی که برنامه مدون قابل دفاع دارد کروبی است.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: مسلم است که ما راه تغییر را در حضور مردم می‌دانیم یعنی تا هر اندازه‌ای اقبال مردم بیشتر باشد امید به تغییر در کشور بیشتر خواهد بود.
خباز ادامه داد: ما باید برای انتخاباتی حداکثری اجازه بدهیم تا گفته‌ها کاملا بیان شده، دیدگاه‌ها شفاف شده و برنامه‌ها تدوین شود تا مردم با اطلاع کامل وارد جریان انتخابات شوند.
وی تاکید کرد: برتری کروبی نسبت به دیگر کاندیداها به دلیل دارا بودن تیم منسجم و کارشناسی است، کروبی از چهار سال پیش زمانی که حزب تشکیل داد در درون حزب دفاتر مختلفی را تشکیل داده و پس از شناسایی مشکلات کشور به سمت راهکار برای حل این مشکلات حرکت کرد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: این بدنه برنامه‌ریزی برای امروز نیست بلکه از چهار سال پیش بوده است البته در آن زمان تنها نیروهای حزبی حضور داشتند ولی در جریان انتخابات مجموعه قوی‌ غیرحزبی نیز به آن اضافه شد.
خباز ادامه داد: با اضافه شدن مجموعه غیرحزبی به کروبی تیم وی کامل شد بنابراین نقطه قوت کروبی در برنامه‌ریزی و نیروهای علمی و تجربی که کنار وی هستند مجموعه‌ای بوجود آورده که می‌تواند کشور را در مسیر درست هدایت کند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: تیم قوی و برنامه‌های مدون عامل برتری کروبی نسبت به دیگر کاندیداها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد