وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامی کروبی: کروبی کریم خان زند است

یک حامی کروبی گفت:به اعتقاد بنده کروبی کریم خان زند است و مرد را با شمشیرش نمی‌شناسند بلکه با شجاعت و فکر، او را می‌شناسند.

به گزارش ایرنا، محمد رضایی در جمع هواداران این نامزد انتخاباتی در حسینه امام زمان (عج) بروجرد افزود: نباید از امکانات کشور و ارزشهای معنوی و تاریخی و ملی برای پیشبرد اهداف سیاسی استفاده شود.


به گفته وی ما نباید حتی از شهدای جنگ تحمیلی که مربوط به نظام جمهوری اسلامی و تاریخ بزرگ ایران هستند برای دست یابی به اهداف خود استفاده نماییم چرا که این افراد متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: پیشبرد اصلاحات تنها در بین کاندیداها با حضور رییس جمهوری کروبی موثر است و به اعتقاد بنده کروبی کریم خان زند است و مرد را با شمشیرش نمی‌شناسند با شجاعت و فکر ، او را می‌شناسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اسبق لرستان گفت: شجاعترین و متفکرترین نامزدها کروبی است و او شخصی است که نه تنها در چارچوب قانون اساسی از حقوق شهروندی شهروندان دفاع می‌کند بلکه ایجاد حق نیز می‌کند.

وی گفت: توزیع سهام عدالت برگرفته از سخنان کروبی در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری است و به اعتقاد کروبی سهام نفت ملی ایران باید به نام افراد ‪۱۸‬سال به بالا شود و درآمد به صورت تدریجی کل سهام نفت به نام ملت شود.

وی افزود: برای کشوری که این همه منابع و ثروت دارد شایسته نیست که آمار شش میلیون نفری که چهار سال قبل زیر خط فقر بودند و نیاز به کمک داشتند به سمتی برود که این رقم به ‪ ۱۱‬میلیون نفر افزایش یابد.

در این اجتماع که حدود ‪۷۰‬نفر از حامیان کروبی حضور داشتند، شعارهایی در حمایت از کروبی سر داده شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد