وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتقاد شدید علیرضا افتخاری از احمدی‌نژاد

مگر انرژی هسته‌ای افتخار شخص احمدی‌نژاد است که در سرود مهر از ایشان نام برده می‌شود؟

علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی درباره نحوه ساخت و استفاده از موسیقی تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی گفت: «‌ساخت موسیقی برای هر گونه تبلیغی حرکتی نو در دنیا‌ست که بیشترین جذب مخاطب را دارد».


افتخاری در گفتگویی با "سحام نیوز" ادامه داد: «شما همیشه با شنیدن یک موسیقی به یاد آن تبلیغ خواهید افتاد، اما داشتن نوآوری در سرود آن هم از نوع ملی میهنی برای تبلیغ با کپی کردن ترانه و یا یا آهنگ تفاوت دارد».

وی افزود: «‌نام بردن از یک نامزد تبیلغاتی روی یک آهنگ خاطره انگیز تنها چیزی را که به مخاطب نشان می‌دهد تبلیغ یک کالای بازگانی است شما با شنیدن سرود می‌خواهید یک فرد را بشناسید و بدون نام بردن از آن شخص تصویرش در ذهن شما مجسم شود نه اینکه به زور آهنگ و ترانه یک فرد در ذهن شما بالا رود یا مگر انرژی هسته‌ای افتخار شخص احمدی‌نژاد است که در سرود مهر از ایشان نام برده می‌شود».

افتخاری گفت: «این پیام‌ها باید در روح شعر باشد و تصمیم گیری به عهده مخاطب، نه اینکه به زور بگوییم چه کسی چه کاری کرده ومی‌کند یا دولت مهر و اقتدار منظور شعر را نمی‌رساند مگر تا به حالا دولت اسلامی ظالم داشتیم که لایق نبودند یا در پوسترهایی با پیام مبهم« بیا یکبار دیگر» یا شعارهایی از این قبیل که به زور می‌خواهد بگوید چه کنیم».

افتخاری در پایان گفت: «افرادی مثل احمدی نژاد که شناخته شده هسستند نباید با نقض قوانین مانند نقض کپی رایت یا به ضرب و زور شعر خود را به مردم بشناسانند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد