وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ابراز همدردی جوانان و دانشجویان ستاد کروبی با هموطنان ترک زبان

معاونت جوانان و دانشجویان ستاد انتخابات مهدی کروبی با صدور بیانیه ای با هموطنان آذری زبان ابراز همدردی کرد.
به گزارش تریبون، در این بیانیه آمده است:
یکی از معضلات و آسیب هایی که سبب گردیده عرصه انتخابات در کشورمان همواره با حاشیه هایی نه چندان خوشایند همراه باشد؛ تخریب هایی است که علیه کاندیدا و طرفداران آنها انجام می شود. تخریب هایی که ضمن تخطئه شان و شخصیت ایرانیان، چه بسا سبب بروز تنش ها و مشکلات بیشماری نیز می گردد. شایسته است ضمن احتذار از چنین وقایعی؛ کاندیدا و طرفداران ایشان با احترام به حقوق کلیه هم میهنان عزیزمان؛ هوشیارانه در انتخابات شرکت جسته و در راستای بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.


در روزهای اخیر رخدادی ناگوار سبب جریحه دار شدن احساسات پاک هموطنان ترک زبان کشور عزیزمان ایران گردیده است. هموطنانی که در طول ۳۰ سال گذشته به انحای مختلف و در عرصه های گوناگون فداکارانه جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و از کیان نظام اسلامی دفاع نمودند. دیار قهرمان پرور آذربایجان؛ دیار سردار سرافراز تا به ابد جاوید بابک خرمدین؛ دیار ستارخان و باقرخان؛ دیار شهید محمد خیابانی؛ دیار سرداران رشید اسلام شهیدان مهدی و حمید باکری؛ که هر یک به تنهایی تاریخ ساز این دیار کهن بوده اند. چنین ملتی شایسته هر گونه احترام و تکریم بیشمارند.
اینجانبان جوانان و دانشجویان ستاد انتخابات شیخ اصلاحات کروبی ضمن تقبیح چنین اقداماتی؛ لزوم برخورد مسئولانه کاندیدا و طرفدارانشان را با اقوام و طوایف گرانقدر کشورمان ایران یادآور می شویم. شایسته است کلیه نامزدها و حامیان ایشان ضمن به رسمیت شناختن حقوق قومیت ها؛ ادیان و مذاهب مختلف در جهت حفظ و ارتقای شان؛ منزلت و کرامت انسانی ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند. همچنین به کسانی که با سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک قومیت های ایرانی؛ مذبوحانه در تلاش اند تا کاستی ها و نواقص خود را در پس تنش آفرینی و بحران سازی های مستمر؛ مستتر سازند هشدار می دهیم که این؛ نه راه صواب است و نه به فرجامی مطلوب ختم خواهد گردید.
در پایان ضمن ابراز همدردی با هموطنان ترک زبان ایشان را به سعه صدر و عزمی ملی در جهت حفظ وفاق و وحدت که لازمه حفظ هویت و حقوق شهروندی کلیه اقوام ایرانی است دعوت می نمائیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد