وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هدیه تهرانی: به میرحسین موسوی رای می دهم

برای ایشان دعا می کنم چون شرایط سختی در پیش دارد من به آقای موسوی رای می دهم، به دلیل اینکه حس می کنم با شرایط پیش آمده در حوزه سیاست خارجی ،اقتصادی و به خصوص هنری ،کشور نیاز به تحول اساسی دارد.

هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینمای ایران اعلام کرد که به میر حسین موسوی رای می دهد.

خانم تهرانی ،آیا در انتخابات شرکت می کنید وبه چه کسی رای می دهید و چه انتظاری از او دارید؟

در انتخابات شرکت می کنم ومی خواهم طبق قانون اساسی از حقوق شهروندی ام استفاده کنم .

من به آقای موسوی رای می دهم ،به دلیل اینکه حس می کنم با شرایط پیش آمده در حوزه سیاست خارجی ،اقتصادی و به خصوص هنری ،کشور نیاز به تحول اساسی دارد .

فکر می کنم آقای موسوی با توجه به سوابق کاری اش در دوران نخست وزیری و شعارهایی که از ایشان می شنوم ، فرد بسیار مناسبی برای اشغال پست ریاست جمهوری است .

البته برای ایشان دعا می کنم چون شرایط سختی در پیش دارد .امیدوارم خیلی سریع بتواند اوضاع آشفته به وجود آمده را مهار کند. به نظرم قطعا مشار کت همگان در نتیجه این انتخابات موثر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد