وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی:هر کس رئیس جمهور شود، کمکش می کنم

به گزارش واحد مرکزی خبر،محسن رضایی پس از نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این که اگر کسی غیر از شما پیروز انتخابات شود آیا حاضرید به عنوان وزیر در کابینه اش حضور یابید افزود: از اول کار من همکاری بوده است و اصلاً برای من بالا و پایین بودن هیچ معنایی ندارد.
رضایی با تاکید بر این که باید یاد بگیریم که به مردم خدمت کنیم افزود:از نظر من بالا و پایین بودن در پست هیچ مفهومی ندارد.


نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا در کابینه خود از اعضای گروهک غیرقانونی موسوم به "نهضت آزادی ایران" نیز استفاده خواهید کرد گفت: ما برای کار کارشناسی از همه استفاده خواهیم کرد اما نهضت آزادی در دولت من جایی ندارد.

رضایی با بیان اینکه آمریکایی ها هنوز تحت تاثیر فضای دو قطبی از بین رفته هستند افزود:زمانی طول می کشد تا آمریکایی ها با شرایط جدید بین المللی و شرایط جدیدی که بشر به دنبال آن است، آشنا شوند.
وی در ادامه به مقایسه طرح خود و طرح خاورمیانه جدید که امریکا مطرح کرده است پرداخت و گفت: طرح ما قطعاً بر طرح آمریکایی ها غلبه خواهد کرد.

رضایی افزود:ما درپی دیالوگ فرهنگی اقتصادی هستیم در حالی که آمریکایی ها با طرح خاورمیانه جدید به دنبال نظامی امنیتی کردن اوضاع منطقه هستند.

وی گفت: مطمئنم دیگر در دنیا محور نظامی امنیتی کردن تاریخش تمام شده است.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران اماراتی مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی کشورهای همسایه درباره نیروگاه هسته ای ایران، آیا پس از پیروزی در انتخابات مکان این نیروگاه ها را تغییر خواهید داد اظهار داشت: تلاش می کنیم از فناوری های پیشرفته ای که اکنون در دنیا برای کاهش ضایعات وجود دارد حداکثر استفاده را ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد