وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میرحسین موسوی 1360: آماده جنگ با اسرائیل هستیم

سایت رجانیوز نوشت: اظهار نظر تلویزیونى مهندس میرحسین موسوى، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى مبنى براینکه«ما زمانى مى توانیم از برادران لبنانى و فلسطینى مان حمایت کنیم که خود قوى باشیم»،تعجب بسیارى از فعالان سیاسى کشور را برانگیخت.



در حالى که وى در سال ۶۰ و در بحبوحه شرایط جنگى که مشکلات اقتصادى فراوانى گریبانگیر کشور بود از آمادگى ایران جهت حضور فعالانه عینى و مادى در سرزمین هاى اشغالى سخن به میان آورده بود، اظهارات جمعه شب وى تناقضات عمیقى را به وجود آورد. این تناقضات بى شک در شرایطى است که جمهورى اسلامى ایران بنا بر تاکید ات امام راحل و مقام معظم رهبرى همچنان حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در اولویت سیاست هاى اصولى خود قرار داده و دورانى را تجربه مى کند که به عنوان یک قدرت منطقه اى- جهانى به تراز بالایى از اقتدار،پیشرفت و توسعه الگوساز تبدیل شده است.

حال با توجه به اظهارات مهندس موسوى و نظر به اتخاذ رویکرد«شفافیت» و «صداقت» توسط ایشان، بخشى از مصاحبه وى با مجله پیام انقلاب مورخ ۳‎/۱۱‎/۱۳۶۰را منتشر مى سازیم که به موجب آن در زمان جنگ تحمیلى، وى از آمادگى کشورمان جهت جنگ با اسراییل خبر داده بود. امید است با توجه به این مرورتاریخى،مهندس موسوى در عرصه انتخابات که ساحت آزمون است توضیحات قانع کننده اى در این زمینه ارائه کنند:

«... ما آمادگى شرکت کردن در یک نیروى مسلح براى مبارزه با اسراییل را داریم. . . ما بارها اعلام کرده ایم که حاضریم در جنوب لبنان و در مرزهاى سرزمین هاى اشغال شده فلسطین حضورفعال مسلحانه، عینى و مادى علیه اسراییل داشته باشیم... اخیراً ما با تکیه بر نیروهاى مردمى در لبنان فکر مى کنیم که براى مبارزه با اسراییل پایگاه هاى موثر و قوى را کم کم در منطقه پیداکنیم. . . ما از ابتدا اعلام کردیم که به نفت به عنوان یک سلاح سیاسى نگاه مى کنیم و اعتقاد داریم که اگر در جهان اسلام کنترل شیرهاى نفت در دست مسلمان ها باشد و اگر مکتب اسلام باز یا بسته شدن این شیرها را تعیین بکند،ما قادر خواهیم بود که استکبار جهانى را به زانو درآوریم و به اسراییل ضربه وارد کرده و نابودش سازیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد