وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت خانه کارگر تبریز از نامزدی میرحسن موسوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز‌، کریم صادق‌زاده عصر امروز در نشست ماهانه فعالان جامعه کارگری استان در محل خانه کارگر تبریز اظهار داشت: خانه‌های کارگری کشور به دلیل اهمیتی که برای جایگاه میر‌حسین موسوی به عنوان رئیس جمهور آینده قائل است، سعی دارد برای پیروزی ایشان تمام تلاش خود را به کار بندد.


دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز سیاست‌های دولت نهم در عرصه مسائل کارگری را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: در طی خدمت دولت کنونی متاسفانه دردی از درد کارگران دوا نشد و مشکلات کارگری و صنعت روز به روز در حال افزایش است.
وی اظهار داشت: در کنار تمام اینها باید اذعان کرد که روابط و تعامل بین کارگر و کارفرما به حداقل رسیده که خود این امر باعث بروز مشکلات عدیده شده است.
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در ادامه افزود: اقدامات غیرکارشناسی و نسنجیده در شرایط کنونی باعث شد که حتی کارآفرینان و کارفرمایان نیز دچار مشکل شده و در شرایطی غیرقابل بازگشت قرار گیرند که وضعیتی بغرنج به وجود آورده است و در حقیقت این امر ضربه‌ای مهلت بر پیکره کارگران بود.
صادق‌زاده خروج از این بن‌بست را پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما معتقدیم از آنجا که آقای موسوی توانایی‌های خود را در زمان جنگ تحمیلی نشان دادند، می‌توانند این شرایط سخت در جامعه کارگری و صنعت کشور را پایان دهند از این رو برای رسیدن به این جایگاه از ایشان حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: انتخاب آقای موسوی به عنوان رئیس جمهور آینده احیاگر جایگاه کارگران در بخش اقتصاد و تولید خواهد بود.
براساس این گزارش، در این نشست همچنین رئیس کانون بازنشستگاه استان آذربایجان شرقی نیز انتخاب میرحسین موسوی به عنوان رئیس جمهور را موجب رفع تبعیض‌های ناروا در حق بازنشستگان ارزیابی کرد و با حمایت از موسوی تلاش در این زمینه را یادآور شد.
محمد مسگری اظهار داشت: جامعه کارگری و بازنشستگی استان انتظار دارد که در صورت پیروزی آقای موسوی در انتخابات ،وی توجه خاص به آنها داشته باشد.
گزارش فارس حاکی است، در پایان این نشست، فعالان جامعه کارگری و بازنشستگان استان با امضای طوماری حمایت خود را از نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده و بر حضور گسترده مردم به ویژه کارگران در انتخابات و برگزیدن موسوی تاکید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد