وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خاطرات شیرین رسول ملاقلی‌پور از دکتر محسن رضایی

علی ملاقلی‌پور، فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور کارگردان شناخته شده سینما خاطره روزهای آزادسازی خرمشهر و آشنایی پدرش با دکتر محسن رضایی را برای دوستداران دفاع مقدس زنده می‌کند.


علی ملاقلی‌پور، فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور کارگردان شناخته شده سینما خاطره روزهای آزادسازی خرمشهر و آشنایی پدرش با دکتر محسن رضایی را برای دوستداران دفاع مقدس زنده می‌کند.

به گزارش ایفنا نیوز، علی ملاقلی‌پور کارگردان مستندهای «قیمت امنیت»، «ادامه بن‌بست» و ... درباره ساخت فیلم مستند به حمایت از دکتر محسن رضایی گفت: قرار بود من فیلم مستند ایشان را بسازم. باید بگویم دکتر رضایی با پیشنهاد ساخت این فیلم لطف فراوانی به من داشتند، اما من خودم را در آن حد و اندازه نمی‌بینم که بتوانم فیلمی برای کاندیدای ریاست‌جمهوری بسازم.

پسر مرحوم ملاقلی‌پور ادامه داد: من در زمینه اجتماعی چند فیلم ساختم اما آنچه در فیلم‌های تبلیغاتی با زمینه سیاسی مهم است نگاه و دیدگاه کارگردان این نوع از فیلم‌هاست که من باید اذعان کنم هنوز به آن نگاه و دیدگاه شخصی نرسیده‌ام که بتوانم برای دکتر محسن رضایی فیلم بسازم. در واقع ساخت این فیلم برای من سنگین است.

ملاقلی‌پور درباره آشنایی پدرش با دکتر رضایی گفت: آشنایی رسول ملاقلی‌پور برمی‌گردد به زمان ساخت مستند «حمید و فاطمه» که دکتر رضایی در آن مستند یکی از مصاحبه‌‌شونده‌ها بودند.

او گفت: پدرم از دکتر رضایی خواست به بهشت‌زهرا بروند و کنار مزار شهید باکری با ایشان صحبت کنند. دکتر رضایی کنار مزار شهید باکری روی زمین نشستند و درباره این شهید صحبت کردند. از آنجا نظر پدرم درباره دکتر محسن رضایی تغییر کرد و همیشه از این جریان به عنوان یک خاطره خوب یاد می‌کردند.

علی ملاقلی‌پور درباره رئیس‌جمهور آینده گفت: نظر من به شخصه مهم نیست. مهم این است که هر کس رئیس‌جمهور می‌شود تغییرات اساسی در زندگی مردم ایجاد کند. او افزود: به نظر من از هر چهار کاندیدا هر کس رئیس‌جمهور شود اتفاقات خوبی ایجاد خواهد کرد به غیر از محمود احمدی‌نژاد...

پسر مرحوم رسول ملاقلی‌پور در پایان گفت: تغییرات به نفع مردم است. اسم‌ها و جناح‌ها مهم نیستن، مهم اتفاقات خوبی است که باید رخ دهد تا کشور از بحران به دور باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد