وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نوری زاده : قلب خاتمی با کروبی است

به گزارش سرویس بین الملل جهان، شبکه خبری العربیه که همواره سیاست های ضدایرانی را دنبال می‌کند و طی یکی دو ماه گذشته همواره در برنامه های مختلف از نامزدهای اصلاح طلب حمایت کرده و در برنامه های خود از میهمانان اصلاح طلب و یا اپوزیسیون دعوت کرده است، شب گذشته در یکی از برنامه‌های خود به نام "پانوراما" با دعوت کردن دو میهمان ایرانی، به بررسی آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری کشورمان پرداخت. دو میهمان این برنامه "علی نوری زاده" اپوزیسیون خارج از کشور و "ماشاءالله شمس الواعظین" بودند.



در ابتدای این برنامه گزارشی توسط "حسن فحص" رئیس دفتر اخراج شده العربیه در تهران، پخش شد که در آن چنین آمده بود: خاتمی نمی‌تواند طرفداران خود را به رأی دادن به میرحسین موسوی راضی کند، زیرا وی چندماه پیش وارد عرصه انتخابات شد و سپس به نفع میرحسین عقب نشینی کرد. این عقب نشینی طرفداران وی را دلسرد کرد و بیشتر آنان دیگر امید و علاقه‌ای به شرکت در انتخابات و رأی دادن به هیچ یک از کاندیداها را ندارند. علت دومی که خاتمی نمی‌تواند طرفداران خود را راضی کند به میرحسین رأی دهند، این است که دسته کمی از آنان نیز به سمت مهدی کروبی رفته‌اند.

پس از پخش این گزارش، "ماشاءالله شمس الواعظین" در این برنامه گفت: قطعا میرحسین به حمایت خاتمی نیاز دارد و در صورت نبود این حمایت، پیروزی برای وی سخت و دشوار خواهد بود، زیرا خاتمی می‌تواند آرای خاموش را تکان دهد.

"شمس الواعظین" در ادامه سخنان خود گفت: هیچ یک از این 4 کاندیدا نمی‌توانند دمکراسی کامل را برای ایران به ارمغان بیاورند. این سخن شمس الواعظین به معنی آن است که شعارهای کاندیدای اصلاح طلبان در مورد آزادی و دمکراسی بی‌فایده است.

در ادامه این برنامه "علی نوری زاده" با انتقاد از میرحسین موسوی گفت: میرحسین اصلاح طلب واقعی نیست، بلکه مهدی کروبی اصلاح طلب‌تر است. میرحسین بیش از آنکه یک اصلاح طلب باشد، یک اصولگرا است.

"نوری زاده" در ادامه با حمایت از کروبی گفت: قلب خاتمی با کروبی است، اما از جبهه مشارکت می‌ترسد، از همین رو می‌بینیم که یاران خود را نزد کروبی فرستاده است. به اعتقاد بنده کروبی شجاع تر است و وی در پیروزی خاتمی در سال 76 تاثیر زیادی داشت.

نوری زاده که چندی پیش فساد اخلاقی و یکی از ارتباطات اینترنتی وی فاش شد، در پایان گفت: خاتمی در حال حاضر گیر افتاده است، زیرا نمی داند که دقیقا باید از چه کسی حمایت کند؟
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد