وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مظلومیت احمدی نژاد در صحنه رقابت انتخاباتی برای مردم مشهود است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: فضای کنونی انتخاباتی کشور یک فضای متوازن و متعادل، و از نظر انتخاباتی سالم نیست و مظلومیت احمدی نژاد در صحنه رقابت انتخاباتی برای مردم محرز و مشخص است.


حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با اشار به اینکه هجمه ها و تخریب ها علیه احمدی نژاد و دستاوردهای دولت نهم رو به فزونی است، اظهار داشت: طبیعتاً میزان پایبندی هر نامزد انتخاباتی به اخلاق در عرصه سیاست و رقابت، به ادبیاتی مربوط می شود که آن فرد نسبت به رقیب خود به کار می گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: الفاظ نامناسبی که از سوی اصلاح طلبان، دوم خردادی ها و همچنین ستاد میرحسین موسوی و سه کاندیدای مقابل احمدی نژاد درباره شخصیت احمدی نژاد و دستاوردهای دولت نهم ابراز می شود، نشان دهنده عدم پایبندی آنها به اخلاق در سیاست است و این برخلاف شعارهایی است که آنها تاکنون درباره اخلاق و اخلاق محوری در عرصه سیاست عنوان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: رقبای احمدی نژاد راه تخریب را انتخاب کرده اند و این نشان دهنده این است که برای آنها اخلاق در سیاست جایی ندارد و شعارهای آنان درباره اخلاق انتخاباتی توخالی است.

ترقی افزود: متاسفانه کسانی که می خواهند سکانداری کشور را بپذیرند و مسئولیت اجرایی را در آینده قبول کنند، به جای آن که به اثبات خود بپردازند از تخریب و هجمه علیه دولت فعلی استفاده می کنند؛ این در حالی است که فریب افکار عمومی و تخریب نباید جزو ویژگی های ریاست جمهوری احتمالی آینده کشور باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: سه رقیب احمدی نژاد در حال تخریب وی هستند و احمدی نژاد در صحنه انتخابات باید یک نفره پاسخ تهمت، افترا و تخریب آنها را بدهد.

وی تصریح کرد: اینکه هر سه نامزد مقابل احمدی نژاد، وی را مورد تهمت و لفاظی قرار می دهند از معیارهای اصیل انتخابات و اخلاق سیاسی به دور است؛ این در حالی است که احمدی نژاد در مقابل ظلم مخالفان خود به خوبی ایستادگی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد