وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سی.ان.ان: زهرا رهنورد، میشل اوبامای ایران

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان ، زهرا رهنورد را میشل اوبامای ایران نامید که همسرش میر حسین موسوی را در مبارزات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همراهی می کند.

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان روز یکشنبه اقدام به پخش ویژه برنامه ای با موضوع فضای مبارزه انتخاباتی میر حسین موسوی کرد.


این شبکه خبری گفت: پس از انقلاب اسلامی در ایران، برای نخستین بار است که همسر یکی از نامزدهای ریاست جمهوری پا به پای وی در این انتخابات شرکت دارد و همسرش را همراهی می کند.

سی.ان.ان سپس به میان هواداران این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در ورزشگاه آزادی تهران رفت.

هواداران در مصاحبه با سی.ان.ان، از حضور همسر میر حسین موسوی دراین دوره از مبارزات انتخاباتی استقبال کردند و علت حضور خود را در ستاد انتخاباتی وی، حضور خانم رهنورد در کنار میرحسین عنوان کردند.

سی.ان.ان افزود:‌ همراهی همسر میر حسین موسوی در این دوره از مبارزات انتخاباتی ریایست جمهوری در ایران، نیروبخش هواداران موسوی است و می تواند آرای زنان ایرانی را به سوی همسرش هدایت کند.

این در حالی است که "محمد مرندی" استاد دانشگاه تهران در مصاحبه با سی.ان.ان گفت: رهنورد نمی تواند در این زمینه چندان تاثیرگذار باشد و نقش وی در مناظرات سنگین پیش روی انتخاباتی و مسائل اقتصادی مطرح در آن ، قابل اعتنا خواهد بود.

مرندی در عین حال گفت: به عقیده من احمدی نژاد در مناظره های انتخاباتی خوب عمل می کند و کسی نمی تواند احمدی نژاد را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد