وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی رسماً از کروبی عذر خواهی کرده است

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از یاسوج، در این برنامه که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد، با اغتشاشی که توسط دانشجویان حامی موسوی بوجود آمد، اسماعیل دوستی در حالیکه به شدت عصبانی شده بود، خطاب به دانشجویان گفت: بچه‌های موسوی! چرا اینقدر ساده هستید؟ شما کانالیزه شده‌اید، بین شما نفوذ کرده‌اند، کروبی می‌گوید بسیج در انتخابات دخالت نکند، موسوی می‌گوید صندوق‌ها را به بسیج بدهید، این چه حرفی است؟


استاندار سابق کهکیلویه و بویراحمد در دولت اصلاحات در پاسخ به دانشجویی که خود را عضو حزب مشارکت می‌نامید و ادعا داشت زمانی که دبیر انجمن اسلامی دانشگاه ازاد یاسوج بود به دلیل فعالیت سیاسی‌اش حکم تعلیق دریافت کرد، اما هیچ کسی از وی حمایت نکرد، گفت: احمدی نژاد را شما مشارکتی‌ها حاکم کردید ما می‌گفتیم معین رای نمی‌آورد، شماها او را آوردید و احمدی نژاد را رئیس جمهور کردید، هیچ کس جز شما هاشمی را تخریب نکرد، اما وقتی معین رای نیاورد، نوکر هاشمی شدید.

دوستی خطاب به موسوی گفت: او این20 سال کجا بود؟ اگراصلاح طلب است چرا در خصوص قتل‌های زنجیره‌ای، تعطیلی مطبوعات و یا رد صلاحیت شده‌ها موضع نگرفت؟ شماها چیزی از اصلاحات باقی نگذاشته اید و تنها کسی که می‌تواند جلوی نابودی اصلاحات را بگیرد کروبی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با یادآوری انتخابات ریاست جمهوری سال 76 گفت: در آن سال مقام معظم رهبری حجت را بر برگزار کنندگان تمام کرد و تاکید کردند که انتخابات بایدسالم برگزار شود و این چنین بود که حماسه دوم خرداد رقم خورد وگرنه تمام امکانات دولتی در اختیار ناطق بود.

دوستی گفت: طرفداران موسوی زمانی تز عبور از خاتمی، عبور از امام و انقلاب را داشتند، حالا چطور اصلاح طلب شده‌اند؟

بر پایه این گزارش، این برنامه با اعتراض برخی از اعضای ستاد بامداد دانشگاه یاسوج که از حامیان موسوی بودند ولی برای طرح سوال به آنها اجازه داده نشد، دقایقی مختل شد که بعد از آن اسماعیل دوستی با عصبانیت درحمله به سیاسیت‌های موسوی اذعان داشت: ما همیشه جلوتر از شما بودیم، اما شما خود را در حالی اصلاح طلب اصولگرا می‌دایند که از اصولگرایی هیچ نمی‌دانید، حزب اعتماد ملی، تنها چیزی است که چارچوب نظام را قبول دارد.

لازم به ذکر است، این برنامه به دلیل شدت یافتن اعتراضات طرفداران موسوی و کروبی ادامه پیدا نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد