وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مناظره پیش از موعد رضایی و کروبی

محسن رضایی و مهدی کروبی امروز هنگام ضبط برنامه های رادیویی به طور تصادفی با هم در استدیو تولید رادیو ملاقات و گفتگو کردند.

به گزارش ایرنا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد رضایی در این مناظره پیش از موعد که با حضور خبرنگاران صدا و سیما برگزار شد، رضایی گفت: "رقابت و برادری باید در موازات هم قرار بگیرند و سقف رقابت‌ها در عرصه ملی باشد."


در این دیدار کروبی خطاب به رضایی گفت: "من هر زمانی که در عرصه تبلیغات انتخاباتی چه برای خودم و چه برای دیگران حاضر شدم هیچ وقت پافراتر از اخلاق نگذاشته‌ام اما دولت فعلی ناچارم کرد که زبان به انتقاد بگشایم. آمار و ارقام و رفتارها به ما نشان می‌دهند که دولت تجربه موفقی در خیلی عرصه‌ها نداشته است. روش ما با همه برادرانمان دوستانه بوده است هر کس که پیروز انتخابات شده ما پیشنهاداتمان را ارایه دادیم هر جا هم که لازم بوده نقد کردیم اما نمی‌دانم چرا انتقاد افراد را خصومت تلقی می‌کنند. من فکر می‌کنم که برای بیرون رفت کشور از این مشکلات باید از ظرفیت همه گرایش‌ها استفاده کرد.

محسن رضایی نیز در این نشست ضمن ارایه طرح و دیدگاه‌های چهار کاندیدا با یکدیگر گفت: "رقابت و برادری باید در کنار هم قرار بگیرند. باید سنت‌های اخلاقی را در سیاست نهادینه کنیم.

همه دلسوزان انقلاب از هر جناحی که هستند دلشان برای کشور و مشکلات مردم می‌تپد.

در دولت ائتلافی من تمام بزرگان و نخبگان جا خواهند داشت. ولی باید توجه داشته باشیم که رقابت‌های انتخاباتی صمیمیت و برادری و کرامت انسانی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

کروبی نیز با تاکید بر لزوم پخش مناظره حامیان کاندیداها در صدا و سیما و گرم کردن صحنه انتخابات توسط رسانه ملی گفت: دیگر کاندیداها نیز باید نظر خود را در این خصوص به صدا و سیما اعلام کنند. رضایی نیز بر لزوم پخش مناظره هواداران کاندیداها از صدا و سیما و گفتگوهای چالشی تاکید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد