وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت اصولگران از احمدی نژاد تا پایان ادامه دارد، تا شکست نخورد

نباید در رقابت های انتخاباتی دستاوردهای انقلاب تحت تأثیر چالش های میان کاندیداها قرار بگیرد.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تصریح کرد: بعضاً در فضای انتخابات نسبت به ماحصل سی سال عمر انقلاب کم انصافی هایی صورت می گیرد که لازم است این امر از سوی نامزدها و حامیان آنان رعایت شود. زیرا تداوم چنین مواردی خلاف مصالح و منافع نظام می باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اذعان داشت: تکثر کاندیداها و افزایش و جدی شدن رقابت بین آنان موجب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی می شود. البته باید دقت شود نقدهای تخریبی و منفی رقابت را از دایره اخلاق خارج نکند. چراکه تخریب موجب یأس و دلزدگی مردم از شرکت در انتخابات می شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه گفتگو با خبرنگار آریا در مورد نیاز احمدی نژاد به حماتی اصولگرایان افزود: درست است که جامعه ایران ساختار حزبی ندارد اما یقیناً حمایت جریان اصولگرا از رئیس جمهور، در میزان رأی وی تأثیر بسزایی دارد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: البته خود احمدی نژاد به ستادهای مردمی اکتفا کرده زیرا دور قبل نیز ایشان بودن حمایت حزب خاصی رأی آورد، اما اصولگرایان بنا به تشخیص، در ایام تبلیغات از احمدی نژاد پشتیبانی خواهند کرد.
غفوری فرد در پایان اظهار داشت: حمایت اصولگرایان از رئیس جمهور تا پایان ادامه دارد تا شکستی متوجه ایشان نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد