وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سازندگان فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها

تیم سازنده فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی حرفه‌ای ترین و پرستاره ترین گروهی است که در روزهای ملتهب خرداد مشغول کارند تا فیلم آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران آماده پخش شود.
مجید مجیدی، رضا میرکریمی، بیژن میرباقری و منوچهر شاهسواری در ستاد انتخاباتی موسوی فعالیت می‌کنند.
حضور گسترده کارگردان ها و سینماگران در نشست موسوی با هنرمندان بازار شایعه ها درباره ساخت فیلم تبلیغاتی این نامزد را از مدتی پیش گرم کرد.


حضور مجیدی در این مراسم و وجود دوربین‌های مختلف در گوشه و کنار سالن، نام مجیدی را به عنوان کارگردان فیلم تبلیغاتی موسوی سر زبان ها انداخت. این خبر از سوی مجیدی تکذیب یا تایید نشد تا اینکه کارگردان سرشناس سینمای ایران در کنار دو کارگردان و یک تهیه کننده متعلق به جریان سینمای هنری ساخت فیلم موسوی را آغاز کرد.
مجیدی برای اولین بار ساخت فیلم تبلیغاتی را تجربه می کند و از همین حالا می‌توان حدس زد این فیلم به دلیل نام کارگردانش پربیننده ترین فیلم تبلیغاتی این دوره شود.
بهروز افخمی برای دومین بار فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام مهدی کروبی را کارگردانی می‌کند.
فیلم قبلی که 4 سال پیش از شبکه های تلویزیونی روی آنتن رفت، شامل گفت وگوی مفصل این کارگردان با کروبی بود؛ فیلمی که قرار بود به شکل ساده و مستقیم مخاطب را در جریان آرا و افکار این نامزد قرار دهد. فیلم تبلیغاتی کروبی تصویر کاملی از نوع کارهای کارگردان فیلم های سینمایی "شوکران "، "عروس " و "تختی " ارائه نکرد و ساختار ساده و معمولی فیلم را می‌توان به پای بازیگوشی‌های این کارگردان طناز گذاشت، اما به نظر می‌رسد با وجود انتقادها به این فیلم، کروبی از عملکرد افخمی راضی بود که امسال هم کارگردانی فیلم را به او سپرده است.
افخمی در کنار یک گروه حرفه‌ای، ساخت فیلم تبلیغاتی کروبی را از مدتی قبل شروع کرده و شاید این بار فیلمی متفاوت را آماده کند.
جواد شمقدری هم مانند افخمی دومین تجربه کارگردانی یک فیلم تبلیغاتی را پشت سر می‌گذارد. با این تفاوت که شمقدری توانسته بود فیلم موثری بسازد و مردم را به انتخاب شهردار سابق تهران برای تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری ترغیب کند.
تصویربرداری این فیلم زیر نظر شمقدری از ماه‌ها پیش در سکوت خبری شروع شده، اما پروژه از اواخر اردیبهشت رسماً کلید خورد.
محسن رضایی این بار ساخت فیلم تبلیغاتی خود را به یک مستندساز سپرده است؛ محمدعلی فارسی، کارگردان مستند پربیننده "مهاجران " ساخت این فیلم را به عهده دارد.
رضایی دیرتر از نامزدهای دیگر ساخت فیلم را شروع کرده و زمان زیادی برای کار روی فیلم ندارد. گروهی که در ساخت این فیلم، فارسی را یاری می‌دهند هم محدودند.
فارسی روز چهارشنبه 30 اردیبهشت فیلم را کلید زد و باید پنج شنبه آن را برای بازبینی به تلویزیون تحویل دهد.
در این زمان کوتاه او و گروهش باید فیلمی بسازند که در رقابت با فیلم های سایر نامزدهای ریاست جمهوری دیده شود و در نهایت تاثیرگذار از کار درآید. پخش مستندهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری از هشتم خرداد و براساس قرعه کشی با نمایش مستند محمود احمدی نژاد شروع می شود.
نهم خرداد مستند میرحسین موسوی، دهم مستند محسن رضایی و یازدهم مستند مهدی کروبی روی آنتن می رود. پخش دومین بخش از مستندها هم از 16 خرداد با نمایش مستند کروبی شروع می شود.
17خرداد مستند احمدی نژاد، 18 خرداد مستند موسوی و 19 خرداد مستند رضایی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد