وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سفارش رای دادن به نامزد خاص، توهین به شعور مردم است

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: کسانی که به مردم سفارش می‌کنند به نامزد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری رای بدهند به شعور مردم اهانت می‌کنند.

به گزارش ایرنا ، داوود صابری وحید روز یکشنبه در نشست فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جاجرم افزود : مردم ما آن قدر به بلوغ فکری و سیاسی رسیده‌اند که خادم خود را خود انتخاب کنند.


وی خاطر نشان کرد: جوانان ما با حضور خود در انتخابات رسالت خود را کامل می‌کنند و این قشر وظیفه خود را در این رویداد سیاسی انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: جوانان دیروز سلاح به دست می‌گرفتند و در جبهه روبروی دشمن می‌جنگیدند، ولی امروز با حضور خود در مجامع علمی و دانشگاهی و فرهنگی دشمن را مایوس می‌کنند.

رییس دفتر نمایندگی سازمان ملی جوانان در خراسان شمالی نیز برقراری ارتباط با جوانانی را که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.

قربانعلی مستمک افزود: دفتر نمایندگی سازمان ملی جوانان در خرداد سال ‪ ۸۵‬در خراسان شمالی تشکیل شد و توانسته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به جایگاه واقعی خود برسد و تا پایان سال ‪ ۸۷‬با ‪ ۲۰‬پله رشد به مقام هشتم در کشور رسید.

وی تقویت تشکل‌های مردم نهاد را از اولویت‌های کاری این سازمان برشمرد و بر حضور گسترده در انتخابات نیز تاکید کرد.

شهر جاجرم ، مرکز شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی واقع است.

دهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ‪ ۲۲‬خرداد ماه در ایران و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به طور همزمان برگزار می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد