وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اطلاعیه کمیته حقوق شهروندی ستاد کروبی در باره دانشجویان ستاره دار

کمیته حقوق شهروندی ستاد انتخاباتی مهدی کروبی درباره آن‌چه تداوم مشکل دانشجویان ستاره‌دار در سال ۸۸ خواند اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: آخرین ساعات روز گذشته و در پی اعلام انتشار اسامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۸۸ متاسفانه گزارش‌های متعددی درباره عدم ارائه کارنامه تحصیلی به تعدادی از دانشجویان به دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین کروبی و این کمیته واصل شده است.


در ادامه این اطلاعیه با غیرقانونی خواندن این اقدام آمده است: بر پایه این گزارش‌ها، به روال سه سال اخیر بار دیگر روند ستاره‌دار کردن دانشجویان در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ادامه یافته و در اولین مرحله از اعلام نتایج این آزمون حتی نسبت به ارائه کارنامه به این دانشجویان از طریق پایگاه اینترنتی امتناع شده است؛ به شکلی که این دسته از داوطلبان پس از ورود مشخصات کامل خود با عبارت “داوطلبی با چنین مشخصات موجود نیست” مواجه می‌شوند.

بر این اساس با توجه به پی‌گیری مداوم مساله دانشجویان ستاره‌دار از سوی جناب آقای مهدی کروبی در سه سال گذشته و نظر به مراجعات متعدد به کمیته حقوق شهروندی ستاد انتخاباتی مهدی کروبی، اعتراض ایشان و همچنین این کمیته نسبت به آغاز روند مجدد ستاره‌دار کردن دانشجویان و محرومیت از حق تحصیل و حتی دسترسی به نتیجه آزمون خود را اعلام نموده و خاطرنشان می‌سازد که چنین اعمالی خلاف قانون اساسی و کلیه موازین ملی و جهانی حقوق بشر و شهروندی است.
در این رابطه مقرر شد بنا به تاکید جناب آقای مهدی کروبی داوطلبانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، مشخصات خود را به نشانی اینترنتی karoubi.setaredar@gmail.com ارسال کنند تا نسبت به اقدامات قانونی اقدام مقتضی صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد