وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حجت‌الاسلام آقا تهرانی: احمدی نژاد را اصلح می‌دانم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی نژاد را نامزد اصلح دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌دانم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی عصر شنبه در جمع هواداران محمود احمدی نژاد در سالن آزادی بجنورد افزود: نشاط و فعالیت دکتر احمدی نژاد قابل مقایسه با دیگران (نامزدهای رقیب وی) نیست.


وی، فعال بودن، نداشتن تعلق در قضاوت، مال دنیا، فکر نکردن به آرای مردم ، به دنبال انجام تکلیف بودن، زنده کردن شعارهای انقلاب و شجاعت در اظهار نظر را از ویژگیهای احمدی نژاد برشمرد و گفت: البته احمدی نژاد هم اشتباه می‌کند و معصوم نیست.

او خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش تبلیغاتی گفت: شما به نامزدی رای دهید که بهترین باشد و نمی‌گویم حتما به احمدی نژاد رای دهید.

وی افزود: باید انتخاباتی برگزار کنیم که در آن الگوی مصرف رعایت شود و نامزد اصلح را به ریاست جمهوری بفرستیم که در دنیا به انتخابمان افتخار کنیم.

به گزارش ایرنا، سالن آزادی مملو از زنان و مردان هوادار دکتر احمدی نژاد بود که برخی در خارج از سالن ایستاده و به سخنان حجت‌الاسلام دکتر آقا تهرانی گوش می‌دادند.

پس از این مراسم حجت‌الاسلام آقاتهرانی که توسط موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس و اعضای ستاد تبلیغاتی محمود احمدی نژاد در خراسان شمالی همراهی می‌شد، ستاد انتخاباتی این نامزد به طور رسمی افتتاح شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد