وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

واکنش بذرپاش به مواضع موسوی

مهرداد بذرپاش مدیر مسئول روزنامه وطن، مدیرعامل فعلی سایپا و مدیرعامل احتمالی شرکت شستا از نخستین حضور تلویزیونی میرحسین موسوی پس ا زبیست سال بسیار عصبانی است.


این جوان 29 ساله که پس از روی کار آمدن دولت نهم به مدیر عاملی یکی از دوشرکت بزرگ خودروسازی کشور  رسیده است به خبرگزاری  اصولگرای گفت: متاسفانه در این گفتگو شاهد آن بودیم که وی بیش از آنکه به بیان دیدگاه‌های خود بپردازد بر اثر مشاوره‌های نسنجیده به پراکنده‌گویی پرداخت و نتوانست دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را بیان کند چنانچه به نظر می‌رسید صحبت‌های وی القائات و مشاوره‌هایی متضاد و متناقض است.

بذرپاش اضافه کرد:با توجه به اینکه میرحسین موسوی حدود 30 سال در صحنه مدیریتی و سیاسی کشور نبود و اظهار نظری نداشت، چهره مثبتی از وی ترسیم شده بود اما نطق تلویزیونی وی موجب شد تا بخشی تصورات مثبت از وی در اذهان فرو بریزد.

بذرپاش اشارات میرحسین موسوی به مساله واردات را ابتدایی خواند و گفت: صحبت‌های وی اقتصاد کوپنی دهه 60 و اقتصاد جایگزینی واردات که همراه جنگ و بحران است را به ذهن متبادر می‌کند. 

او ادامه داد: مگر می‌شود بخواهیم تورم را کنترل کنیم اما درها را به روی بازارهای خارجی ببندیم و اینکه برویم بیخ‌گوش ابر قدرت دنیا در آمریکای لاتین حیات خلوت آمریکا، هم حامی سیاسی برای خودمان پیدا کنیم و بازارهای اقتصادی این کشورها را هم متوجه صنایع و تولیدات خود کنیم، آیا غیر از یک راهبرد مقتدرانه و استراتژی دوراندیشانه است، آیا این برای کشور هنر نیست که در عمق استراتژیک آمریکا، نفوذ سیاسی و اقتصادی پیدا کند؟

مدیر مسئول روزنامه وطن امروز توسعه روابط سیاسی و اقتصادی و بازارهای بین‌المللی را با کشورهای مختلف از جمله مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد خواند و حمله به این اقدامات را زیر سوال بردن عقل و تدبیر دانست.

وی ادامه داد: توسعه بازارهای بین‌المللی و ارتباطات و توسعه بازارهای صادراتی چه تناقضی می‌تواند با منافع ملی ما داشته باشد و مگر این از اجزای مهم منافع ملی ما نیست؟

بذرپاش با انتقاد از این سخن که " ما باید ابتدا خود قوی شویم و بعد به فکر لبنان و غزه باشیم " گفت: امروز دیگر هر کسی که از دیپلماسی چیزی می‌داند به این مسئله اذهان دارد که سیاست‌خارجی و در واقع امنیت کشورها یکی از مهمترین مولفه‌هایش در آن سوی مرزها تعیین می‌شود، منافع ملی در بسیاری جهان در گرو برنامه‌ریزی گسترده بین‌المللی است این چه راهبردی است که می‌خواهد مرزهای امنیت ملی ما را به داخل مرزهای جغرافیایی خودمان بکشاند و بعضاً حرف‌های نسنجیده‌ای شنیده می‌شود که با بیان مسائل قومیت‌ها به واسطه رای و نگاه ابزارهای به مساله قومیت می‌خواهند حتی مرزهای قومیتی را بعنوان مرزهای امنیتی تعیین کند. کجای این حرف‌های موسوی با آموزه‌های دینی و آموزه‌های بهشتی و مطهری تناسب دارد؟

وی خاطر نشان کرد: امروز پیروزی‌های لبنان و غزه به واسطه بازگشت واقعی سیاست خارجی ما به اندیشه‌ها و تفکرات اصیل امام راحل، ما را به عنوان یک ابرقدرت منطقه‌ای نمودار ساخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد