وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: طرح موضوع "اجماع" جنگ روانی است

جریان رسانه‌ای اصلاحات برخلاف خواست عده‌ای، همچنان به دامن "اجماع" چنگ می‌اندازد. انگار که هنوز حامیان موسوی به تاکیدات رقیب اصلاح‌طلب خود که حالا دیگر احتمالا دو رقمی هم شده، ایمان ندارند.

مهدی کروبی بارها اعلام کرده که "تا آخر" در صحنه انتخابات خواهند ماند و اگر هم بنا باشد کسی از کاندیداتوری انصراف دهد، میرحسین است چرا که کروبی ماه‌ها زودتر از او به صحنه آمده‌ است.


"شیخ" تاکنون درباره "انصراف" سخنی نگفته و حتی مخالف کنار رفتن سایر کاندیداهاست: معتقدم کاندیداها باید بمانند و فعالیت‌هایشان را انجام دهند تا فضای انتخابات گرم‌تر شود.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه "این‌طور نیست که اگر کسی کنار برود رای او به سبد دیگری بریزد"، در سخنانی که به تشریح آن‌ها نپرداخت، عنوان کرد: "همین خیال‌ها را کردیم که این بر سرمان آمده است."

با این وجود "اجماع" همچنان در دستور کار حامیان موسوی قرار دارد چنانچه مطهری‌نژاد سخنگوی حزب مردم‌سالاری و سهیلا جلودارزاده از تحقق اجماع را در اواخر زمان تبلیغات انتخاباتی سخن گفته‌اند.

زمزمه‌های چندباره حامیان میرحسین درباره "اجماع" و کنار رفتن یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب، کروبی را مجبور ساخت تا بار دیگر در این‌باره واکنش نشان دهد. او تاکید کرد: این مساله کذب محض و جنگ روانی است و چنین چیزی وجود ندارد.

کروبی همچنین درباره تلاش حامیان میرحسین برای ایجاد اختلال و تنش در سخنرانی او در دانشگاه آزاد نجف‌آباد اصفهان، به ایلنا گفت: من هرچه تلاش کردم جلسه آرام شود، نشد. مطمئنم که دو راه بیشتر نداشتم؛ یا این‌که تندی کنم و جلسه را آرام کنم و یا جلسه را ترک کنم. همان‌طور که می‌دانید اهل ترک جلسه نیستم و معتقدم اگر حادثه‌ای هم در جلسه‌ای اتفاق بیفتد و سر من را بشکنند باید سرم را پانسمان کنم و به جلسه برگردم اما عده‌ای به دنبال این بودند که من جلسه را ترک کنم و رسما نمی‌گذاشتند که جلسه را اداره کنم.

با این حال شیخ پس از این سخنرانی تند علیه حامیان موسوی، بشدت از سوی رسانه‌های حامی میرحسین مورد انتقاد قرار گرفت.

دبیرکل حزب اعتماد ملی که روز دوشنبه با رسانه‌های داخلی و خارجی نشست خبری خواهد داشت، درباره نامه‌اش به رئیس صداوسیما نیز گفت: ما روابط حسنه‌ای با آقای ضرغامی داریم و با ایشان دوست هستیم؛ ایشان هم ظاهرا گفته پس از انتخابات جواب ما را می‌دهد. امروز هم ما برنامه‌ تلویزیونی در صداوسیما داشتیم که برنامه بسیار خوبی بود.

کروبی فردا نماینده‌های خود را برای تبلیغات راهی استان‌های خوزستان و بوشهر می‌کند. خود نیز اکنون به سوی استان فارس عزیمت کرده و قصد دارد با برگزاری برنامه‌‌هایی از پیش هماهنگ شده، بر آرای خود بیفزاید چرا که او معتقد است پایگاه اجتماعی بزرگتری نسبت به میرحسین دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد