وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامیان موسوی علیه دولت شعارهای تندی سردادند

مراسم بزرگداشت روز دوم خرداد در ورزشگاه ‪ ۱۲‬هزار نفری آزادی به محل شعار دادن حامیان میرحسین موسوی علیه دولت تبدیل شد.

رییس ستاد اصلاح طلبان حامی میرحسین موسوی در این مراسم با بیان اینکه تمام امکانات در اختیار نامزد رقیب است گفت که احمدی نژاد کشور را در اوج اقتدار تحویل گرفت و آن را در معرض تهدید و انزوای بی‌سابقه قرار داد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن امین زاده با بیان اینکه ‪ ۱۲‬سال پیش ایران و ایرانیان خواهان تغییر بودند گفت: ملت ایران تصمیم گرفت آینده کشور را به دست کسی بسپارد که با او صادق باشد و برای کشور عزت و افتخار بیافریند و همچنین برای کشور امنیت و توسعه بیاورد.

امین زاده اضافه کرد: آن روز هم می‌گفتند امکان ندارد پیروز شویم و بسیاری از ابزار در دست رقیب خاتمی بود.

وی ادامه داد: خاتمی با کمک همه شما و ما پیروز شد در حالی که رقیب خاتمی با رفتار خود نشان می‌داد باور دارد که رییس جمهور آینده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران سرنوشت را به صورت دیگری رقم زد و پیروزی را برای خود و خاتمی به ارمغان آورد گفت: امروز باز هم تمام اختیارات در دست رقیب موسوی است و از دروغ و تهمت تا استفاده از فشار دست برنمی دارد در همین هنگام بود که حاضران فریاد زدند: ‪ ۲۰:۳۰‬حیا کن اصلاحات را رها کن ! مسئول ستاد اصلاح طلبان اضافه کرد: هم اکنون بیش از هر زمانی دروغ گفته می شود و ثروت ملی ایران به صورت‌های مختلف برای فعالیت‌های انتخاباتی سوء‌استفاده می‌شود.

حاضران نیز فریاد زدند دولت سیب زمینی نمی‌خواهیم !
او با اشاره به اظهارات دکتر محمود احمدی نژاد گفت: او می‌گوید در دوران او کشور تهدید نشده است.

امین زاده ادامه داد: احمدی نژاد کشوری را در اوج اقتدار تحویل گرفته است و آن را در معرض تهدید و انزوای بی‌سابقه قرار داده است.

حاضران فریاد زدند مرگ بر این دولت مردم فریب.

رییس ستاد اصلاحات افزود: ما پیروزیم چون ملت ایران می‌داند چه سرنوشت تکان‌دهنده ای در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاست بین‌المللی خواهد داشت و ما پیروزیم چون می‌خواهیم کشور را در مسیر احترام و توسعه قرار دهیم.

به گفته او ملت ایران تصمیم گرفته است همراه با موسوی پیروز شود.

محسن زاده مدعی شد: تلاش کرده است تا مکان بزرگتری را برای برگزاری این مراسم تدارک ببینند که به دلیل بروز برخی مشکلات میسر نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد: روز ‪ ۲۲‬خردادماه با پیروزی اصلاح طلبان همراه باشد سیام/ ‪
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد