وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فائزه هاشمی:احمدی‌نژاد پیروزشودخود را امام‌زمان می‌داند

فائزه هاشمی که در مراسم بزرگداشت دوم خرداد و در جمع جوانان حاضر در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی سخن می‌گفت، با بیان اینکه نمی‌توان فرصت‌سوزی کرد و سپس مدعی بود، گفت: اگر احمدی‌نژاد دوباره پیروز شود امر بر او مشتبه می‌شود و خود را امام زمان می‌داند و خطاهای گذشته را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد.

حاضران در این مراسم با شنیدن این سخنان فریاد زدند نه نمی‌خواهیم.



فائزه هاشمی با اشاره به برخی فعالیت‌های خود در دوم خرداد سال 76 گفت: ما سخنرانی می‌کردیم و اتفاقاتی را که در دوره سازندگی افتاد برای مردم ذکر می‌کردیم. همچنین وقایع مثبت، رشد و آبادانی را به یاد مردم می‌آوردیم و از آنان می‌خواستیم برای ادامه یافتن خاطره‌ها به محمد خاتمی رای دهند.

وی با بیان اینکه الان هم می‌خواهیم نکبت موجود از بین برود گفت که نیاز به یک تغییر و شروع دوم خردادی داریم تا در روز 22 خردادماه پیروزی خود را جشن بگیریم.

فائزه هاشمی با اشاره به اینکه توسعه دموکراسی و بلوغ سیاسی نیاز به تلاش و گذر زمان دارد، افزود: با قهر، دلتنگی و گله‌‌مندی نمی‌توان به مشکلات فائق آمد و توسعه را سبب شد.

وی ادامه داد: نمی‌توان در تامین سرنوشت جامعه شرکت نکرد و انتظار معجزه داشت.

فائزه هاشمی با اشاره به حضور دو نامزد در جبهه اصلاحات تصریح کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 نیز متاسفانه اصلاح‌طلبان با تعدد نامزدها فرصت استثنایی خود را از بین بردند در حالی که آنان با داشتن 17 میلیون رای در مقابل 11 میلیون رای اصولگرایان پیروز بودند.

وی همچنین اظهار داشت: باید به آمارها و نظرسنجی‌ها نگاه کنیم و به نظر می‌رسد رای اصلاح‌طلبان باز هم بیش از اصولگرایان است و اگر این فرصت را از دست دهیم باز چند سال دیگر باید دور هم جمع شویم و بر شکستی که خودمان بر خودمان تحمیل کرده‌ایم افسوس بخوریم.

به گفته او کروبی و موسوی هر دو از چهره‌های قابل احترام اصلاح‌طلبان هستند و باید تا زمان انتخابات رفاقت خود را حفظ کنند تا میدان را به رقبا ندهند.

وی به این دو نامزد اصلاح‌طلب توصیه کرد: نباید رقیب را اشتباه گرفته و به جان هم بیفتیم.

دختر هاشمی با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا میرحسین حرف جدیدی نمی‌زند یا اینکه معتقدند موسوی نسخه جدید احمدی‌نژاد است گفت که این حرف‌ها بر اثر نداشتن مطالعه است.

وی اظهار امیدواری کرد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اصلاح‌طلبان با یک کاندیدا در انتخابات حاضر شوند.

فائزه هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید با توجه به شعار هر ایرانی یک ستاد تلاش کنیم اطرافیان و دوستان خود را پای صندوق‌های رای بیاوریم و پس از پیروزی در بیست و دوم خردادماه همین جا جمع شویم.

حاضران نیز با سر دادن شعار درود بر هاشمی، دختر او را بدرقه کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد