وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آیا محسن رضایی کناره گیری می کند؟

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت تاکید کرد: محسن رضایی برای ارائه برنامه‌ای کارآمدتر، الگویی نوین در اقتصاد و بدون نگاه به سایر نامزدها در انتخابات حاضر شده است

عضو شورای راهبردی حزب توسعه و عدالت گفت: روند افزایشی مقبولیت رضایی موجب نگرانی طیف محافظه کار و مصلحت اندیش شده است.


رضا طلایی نیک در گفت‌وگو با ایلنا اظهار نظرهایی مبنی بر کناره گیری رضایی به نفع احمدی نژاد را نشان دهنده نگرانی حامیان احمدی‌نژاد از کاهش آرای وی دانست و گفت: این شایعه سازی ناشی از چرخش جامعه بزرگ اصولگرایان و نیروهای مستقل در حمایت از رضایی است.

وی تصریح کرد: تصمیم اخیر اکثریت تشکل‌های اصولگرای زنان و بیش از پانزده حزب مستقل و اصولگرای دیگر برای حمایت از رضایی موجب نگرانی حامیان احمدی‌نژاد شده است.

طلایی نیک خاطرنشان کرد: رضایی با درک عمیق از چالش‌های اقتصادی و اجتماعی کشور و با مشورت شخصیت‌های مورد اعتماد اصولگرا و بر مبنای تکلیف وارد عرصه انتخابات شده است و تحت هر شرایطی در صحنه خواهد بود.

طلایی نیک همچنین افزود: آقایان بهتر است به جای ابراز آرزوهای دست نیافتنی مبنی بر کنارگیری رضایی به نفع احمدی نژاد، به فکر جبران تنزل آرای نامزد خود باشد.

وی با بیان اینکه حامیان رییس‌جمهور برای رعایت اخلاق اصولگرایی از شایعه سازی علیه رضایی پرهیز کند، گفت: آقایان با درک گسترده شدن چتر اصولگرایی و جذب منتقدان دولت توسط رضایی به جای تضعیف باید قدردان ایشان باشند که اصولگرایان را از انحصار‏، تزلزل و تردید با حضور شجاعانه خود نجات داد.

طلایی نیک همچنین در خصوص توزیع آراء منتقدان دولت در سبد آراء سایر کاندیداها گفت: آرای منتقدان دولت متناسب با گرایش سیاسی سه نامزد دیگر و جاذبه‌های انتخاباتی آنان توزیع می‌شود و در انحصار مطلق هیچ نامزدی نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت اظهار داشت: ورود دیرهنگام رضایی موجب مردد ماندن بخش زیادی از اصولگرایان منتقد دولت شد.

رضا طلایی‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ورود دیر هنگام رضایی موجب مردد ماندن بخش زیادی از اصولگرایان منتقد دولت شد، هرچند حمایت‌های بارزی از سوی برخی از اعضای شورای شهر و اکثریت تشکل‌های زنان اصولگرا از ایشان وجود دارد.

وی در پاسخ به اظهاراتی مبنی بر اینکه ورود محسن رضایی به انتخابات موجب شکسته شدن آرای احمدی‌نژاد در برخی از حوزه‌ها خواهد شد، گفت: یکی از ویژگی‌های محسن رضایی استقلال شخصیتی وی است که در 40 سال گذشته نیز این موضوع به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه رضایی تاکنون به ‌غیر ازحضرت امام(ه) و مقام معظم رهبری از فرد دیگری خط سیاسی نگرفته است، ادامه داد: رضایی تکلیف‌وار و با علم و آکاهی به چالش‌های احتمالی انتخابات این تصمیم را گرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت تاکید کرد: محسن رضایی برای ارائه برنامه‌ای کارآمدتر، الگویی نوین در اقتصاد و بدون نگاه به سایر نامزدها در انتخابات حاضر شده است.

طلایی‌نیک اضافه کرد: تصمیم رضایی له یا علیه نامزدی در انتخابات نیست، بلکه مبتنی بر جمع‌بندی کارشناسانه، آینده‌نگری عمیق از چالش‌های کشور، لزوم ارائه برنامه‌ای کارآمدتر و اعتقادات مصمم وی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد