وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی: نابودی تولید داخلی به معنای ایران دوستی نیست

اصفهان - نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که ما دروازه‌های خود را به روی کالاهای خارجی حتی به قیمت نابود کردن تولید داخل گشوده ایم،گفت: این سیاست اقتصادی کشور کجایش بوی ایران دوستی می دهد؟


به گزارش ایرنا، میرحسین موسوی در اجتماع مردم اصفهان در مسجد سید اصفهان افزود: کشورهای سرمایه دار و بزرگ اقتصادی همچون آمریکا دروازه خود را برای حمایت کالای داخلی بسته‌اند ولی ما تمام دروازه‌های خود را برای ورود کالای خارجی باز و اقتصادمان را نابود کردیم.

موسوی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت نهم اظهارداشت: اقتصاد ما در خارج ضعیف است، تولید داخلی ما نیز تحقیر می‌شود و کشاورز ما نمی‌تواند کالایش را بفروش برساند .

موسوی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در جهان امروز گردش اطلاعات یک حق مسلم برای مردم است. آنان حق دارند نحوه قیمت‌گذاری نفت و فروش آن را در وزارت نفت مطلع شوند و از قراردادهای بزرگ آگاهی یابند.

وی تصریح کرد: فرهیختگان، روشنفکران و روزنامه نگاران هم حق دارند به نقد عملکرد دولت بپردازند اما متاسفانه اکنون صرفا اطلاعات غلط از سوی مسوولان ارائه می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: هر دولت در جمهوری اسلامی که بر سر کار بیاید موظف است تمام تعهدات دولت قبلی را صادقانه بررسی کرده و در چهارچوب قانون، به تعهدات در قبال مردم عمل کند.

موسوی گفت: از سوی دیگر، دولت نباید دست دولت بعدی را گیر بیندازد. این در حالی است که متاسفانه دولت کنونی با تصویب صدها پروژه به تعهدات زیاد دامن زده و برای دولت بعدی مشکلات زیادی ایجاد کرده است .

وی با بیان این که کلنگ زدن آسان است اما به ثمر رساندن طرحها با دشواری همراه می‌شود، خاطرنشان ساخت: در این چند سال با ‪ ۳۰۰‬میلیارد دلار چه طرح بزرگی را به ثمر رسانیده اید؟
موسوی گفت: این چند سال با تورم ‪ ۲۵‬درصدی بر دوش مردم چه بار سنگینی گذاشته شد، من خسته نمی‌شوم که بگویم با تورم ‪ ۲۵‬درصد قدرت خرید مردم به اندازه ‪ ۲۵‬درصد کاهش یافته و به همین اندازه سفره‌های ضعفا کوچک تر شده و امنیت، آموزش و سلامت مردم با این تورم در کنار افزایش اعتیاد جامعه، بداخلاقی و کینه‌ای شدن افراد، دورنمای آینده را برای جوانان مشکل آفرین کرده است .

وی افزود: ما جوانان را متهم می‌کنیم در حالی که باید خودمان را متهم سازیم چرا که دانشجوی در حال درس خواندن چه دورنمایی برای کار دارد ؟ موسوی گفت: ما فضای امید را با ایجاد تغییر گسترش می‌دهیم زیرا اگر در فضای جامعه دولت صداقت داشته باشد و گردش اطلاعات و سیاست‌ها در اختیار مردم و در جهت سربلندی آنان باشد، همه ملت به دولت کمک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم زمانی مانند دوران دفاع مقدس از جان خود می‌گذرند و در همه صحنه‌ها حاضر می‌شوند که دورنمایی آینده آنان روشن باشد.

موسوی با اشاره به تولیدات پارچه در اصفهان گفت: اصفهان زمانی به عنوان یکی از قطب‌های پارچه در ایران معروف بود ولی امروز با نگاهی به بازارهای خود، دیگر از این کالای ایرانی چیزی نمانده است .

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و نقش شهدای عظیم الشان در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در روز سوم خرداد و سایر روزهای دفاع مقدس،با تقدیم جان خود برای حفظ و حراست از اسلام و ذره ذره این سرزمین به دنبال عظمت ایران بودند و حاضر نبودند ذره‌ای از خاک کشور خود را در دست نیروی خارجی ببینند.

موسوی افزود: من اعتقاد دارم ما هنوز بزرگترین اسلحه را در اختیار داریم و آن نیروی بازدارنده شهادت طلبی مردم ایران است که دیگران از ما خوف و ترس دارند.

وی تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای در جهان عمل کنیم که نشان از تمدن عظیم ایران اسلامی باشد نه اینکه با ایجاد تنش و سوء ظن و کارهای پرسر و صدا در جهان معرفی شویم .

موسوی گفت: ما بی‌احترامی به یک مسوول کشور را بی‌احترامی به مردم می دانیم و باید به جایی برسیم که حتی یک شهروند ایرانی در جهان مورد هتک حرمت قرار نگیرد.

وی افزود: ما باید به جایی برسیم که در هر نطق و سخنرانی نام ایران را بارها تکرار کنیم نه اینکه نام کشورهای دشمن را به تعداد بسیار برشمریم .

میرحسین موسوی تصریح کرد: شایسته نیست گذرنامه ما در حد پاسپورت سومالی و سایر کشورهای تروریستی در جهان معرفی شود و به حساب آید بلکه باید نام ایران را در سراسر جهان با احترام روبرو شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد